نوار آبیاری قطره ای یکی از مهمترین اجزای سیستم آبیاری قطره ای محسوب می شود. با استفاده از آبیاری قطره ای می توان به صورت بهینه درختان را آبیاری نمود. چرا که در روش های قدیمی، میزان مصرف آب بیشتر بوده ولی با بهره گیری از روش های سیستم آبیاری قطره ای حجم مصرف آب بسیار کاهش یافته است. به همین علت متقاضیان خرید نوار آبیاری قطره ای در داخل ایران نیز گسترش یافته است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق در رابطه با خرید و نصب نوارهای قطره ای می توانید با گروه صنعتی سبلان پلاست ارتباط برقرار کنید چون این مجموعه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته توانسته در صنعت تولید تجهیزات کشاورزی فعالیت کند.

خرید نوار آبیاری قطره ای و ویژگی های آن

تولید نوار آبیاری قطره ای از جنس پلی اتیلن صورت می گیرد. طراحی نوارهای آبیاری قطره ای به صورت لوله های نواری مسطح است که قابلیت بسته بندی رول مانند دارد و هنگامی که آب داخل نوار جریان دارد، به صورت لوله درمی آید. در فواصل مشخصی در طراحی نوارهای آبیاری قطره ای، تیپ یا منافذی برای خروج آب در نظر گرفته می شود. به این ترتیب کشاورزان پیش از خرید، بر اساس فواصل درختان، سفارش خرید نوار آبیاری قطره ای را انجام دهید. خرید کیسه های کشاورزی را از سبلان پلاست با قیمت های ارزان انجام دهید.

ضخامت، متراژ و سایز نوار از جمله مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت نوار آبیاری قطره ای خواهد داشت. با بهره گیری از روش آبیاری قطره ای به میزان صرفه جویی آب را می توان نسبت به گذشته بهبود بخشید.

امروزه با راه اندازی سیستم نصب نوار آبیاری قطره ای یا همان نوار تیپ می توان تعداد نیروی انسانی که باید در زمین های کشاورزی فعالیت آبیاری را انجام می دادند کاهش داد.

به طور کلی استفاده از تجهیزات آبیاری قطره ای می توان به مزایای زیادی دست پیدا کرد که گروه صنعتی سبلان پلاست با اشراف به این مسئله، توانسته در حوزۀ تولید تجهیزات کشاورزی در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()