پارکت از زیباترین المان های تزئینی است که برای کفسازی ساختمان ها و بهداشت محیط مورد استفاده قرار می گیرد، و با استفاده از آن ها می توان زیبایی ساختمان را دوچندان نمود. این کفپوش ها برای بیماران با دردهای مفصلی ایده آل می باشد، و از آن ها به عنوان عایق حرارت و برودت استفاده می شود. عدم حساسیت های آلرژیک، ترمیم آسان، قیمت مناسب، قابلیت جابجایی، کیفیت بالا و زیبایی ساختمان از مهمترین ویژگی های پارکت چوبی است. امروزه با توسعه صنایع وابسته به این کفپوش های طبیعی، نوع مصنوعی آن ها نیز با عنوان پارکت لمینت تولید شده است، که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، آسیب کمتری به محیط زیست می رسانند و قیمت مناسبی دارند، به همین دلیل در مدت زمان بسیار کوتاهی با استقبال مشتریان و دکوراتورها مواجه شد. قیمت خرید پارکت چوبی و پارکت لمینت در مجموعه معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی تضمین کیفیت بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر  مراکز متفرقه می باشد.

فروش آنلاین پارکت و پارکت لمینت

دکورآفیس از محبوبترین مجموعه های فروش آنلاین پارکت و پارکت لمینت به همراه دیگر وسایل تزئینی ساختمان و دکوراسیون داخلی مانند تابلو، پوستر دیواری، پرده چاپی، کاغذ دیواری سه بعدی و پارکت و لمینت در تهران می باشد که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند و از این طریق توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار مجموعه های معتبر و خوشنام  عرضه کننده این محصولات قرار بگیرد.

متقاضیان خرید پارکت باکیفیت مانند  خرید پارکت لمینت ترکیه  در تمامی برندهای داخلی و خارجی به همراه گارانتی اصالت کالا می توانند به وبسایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند، تا آن ها را مطابق با تعهدات شرکتی دریافت نمایند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()