خودرو های با قیمت ارزانتر معمولاً دارای استقبال بیشتری در میان افراد می باشند که پس از خودروی پراید بیشترین استقبال از خودرو های پژو به خصوص پژو پارس به عمل می آید که این خودروی سواری توانسته محبوبیت بالایی را در میان متقاضیان خرید خودرو را به دست آورد . خدمات فروش اقساطی پژو پارس توسط شرکت های لیزینگ خودرو با شرایط متفاوت انجام می گیرد که برای خرید می توانید این خودرو را به صورت خرید اقساطی تهیه نمایید.

مراکز معتبر در فروش اقساطی پژو پارس

متاسفانه با توجه به گسترش مراکزی سودجو که فروش اقساطی خودرو را ارائه می‌دهند و این مراکز به قرارداد و شرایط تعیین شده پایبند نیستند و یا خودرو را در موعد تعیین شده به مشتری ارائه نمی دهند ،برخی از افراد ذهنیت بدی را در خرید اقساطی خودرو دارند و نمی توانند به شرکت ها اعتماد نمایند، البته هر شرکتی برای خرید و فروش اقساطی ایران خودرو مانند خرید اقساطی پژو پارس و دیگر خودرو ها مورد اطمینان نبوده و تنها شرکت های معتبر با فعالیت قانونی می توانند مناسب برای خرید خودرو ها باشند بنابراین انتخاب یک شرکت شناخته شده بسیار مهم است و باید به آن دقت شود. فرنام خودرو از جمله مراکز فروش خودرو با بهترین شرایط در کشورمان است.

به طور کلی فروش اقساطی پژو پارس با قیمتی بالاتر از فروش نقدی ارائه می گردد اما با توجه به پرداخت پیش پرداخت اولیه در حدود نصف مبلغ خودرو و با توجه به نوسانات بازار و رشد روز افزون قیمت خودرو ها ، خرید اقساطی خودرو روشی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند خودروی مورد نظر خود را تهیه نمایند و با توجه به اقساط بلند مدت ،افراد نگرانی از بابت هزینه خرید خودرو نخواهند داشت. فرنام خودرو مفتخر است با ارائه انواع خودرو ها با تسهیلات و شرایط بسیار عالی توانست رضایت مشتریانش را به دست آورد.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()