جاکفشی از جمله وسایلی است که از آن برای نظم دادن به کفش های مقابل درب آپارتمان و ویلا مورد استفاده قرار گرفته می شود. به همین منظور شاهد فروش انواع جاکفشی در ابعاد و طرح های مدل و کلاسیک مطابق با سلایق شخصی افراد مختلف در سطح بازار می باشیم. همانطور که گفته شد، امروزه خرید جاکفشی لازم و ضروری است چون فرهنگ آپارتمان نشینی به شما اجازه نمی دهد که در مقابل درب ورودی منزل خود تعداد زیادی کفش نگهداری کنید که باعث بی نظمی در فضای پادری شود.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا نیز با نوع فعالیتی که مرتبط با فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی است، توانسته امکان عرضۀ انواع جاکفشی را برای مشتریان فراهم کند. در این صورت علاقه مندان به خرید اینترنتی جاکفشی می توانند به این فروشگاه مراجعه نموده و از محصولات این مجموعه خریداری کنند.

خرید انواع جاکفشی مدرن و شیک

خرید انواع جاکفشی مدرن و شیک برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد. افرادی که علاقه مند به خرید سبک های مدرن و امروزی این محصول هستند، می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، انواع جاکفشی امروزی و در عین حال ساده خریداری کنند.

هنگام خرید جاکفشی باید توجه داشته باشید که بر اساس حجم کفش های مقابل درب و اعضای خانواده این محصول را خریداری کنید که فضای کافی برای نگهداری کلیۀ کفش های اعضای خانواده را داشته باشد. توجه به این مسئله لازم و ضروری است چون دیگر نیاز به گذاشتن کفش در مقابل درب را نداشته باشید. در صورت خرید جاکفشی در قسمت پادری و بیرون درب، داشتن کلید لازم می باشد که بتوانید قفل نموده و از سرقت کفش ها جلوگیری کنید. خرید کفی تخت خواب را از مرکز ویستا کالا انجام دهید. 

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا در لیست محصولات دکوراسیون داخلی خانگی، فروش انواع جاکفشی دو درب، سه درب، پله ای و سایر مدل ها را انجام داده و امکان خرید آنلاین جاکفشی را با تحویل سریع اکسپرس برای شما فراهم کرده است.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()