کفی تخت یکی از قسمت های مختلف تخت خواب محسوب می شود که نقش مهمی بر روی طول عمر تخت خواب دارد. امروزه خرید تختخواب راحت تر از گذشته شده است و امکان خرید قسمت های مختلف تختخواب به صورت سفارشی و مجزا برای عموم افراد فراهم می باشد. همچنین امکان خرید کفی تخت برای متقاضیان در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد. چرا که با ایجاد بستر فروشگاه های اینترنتی، تعداد فروشگاه های عرضۀ مستقیم کالا راه اندازی شده اند که امکان خرید آنلاین کالا را برای مشتریان فراهم کرده اند.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا نیز جزء یکی از این فروشگاه های معتبر محسوب می شود که توانسته با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، امکان خرید انواع کفی تخت را برای شما مشتریان گرامی فراهم نموده است.

فروش کفی تخت یک نفره و دو نفره

همانطور که می دانید انواع کفی تخت تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفته می شود. کفی تخت تک نفره و کفی تخت دو نفره دو دسته بندی کلی کفی تختخواب است که امروزه با متریال چوب و فلز ساخته و در اختیار خریداران قرار گرفته می شود.

بنابراین متناسب با نیاز می توانید هر کدام از آنها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهید. علاوه بر آنکه سبک طراحی کفی های تخت نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است و می توانید شاهد فروش کفی تخت جکدار  و معمولی باشید. همانطور که از ننام آنها مشخص است، متناسب با شرایط مختلف می توانید با قیمت مناسب هر کدام از کفی های تخت را انتخاب نمائید. معمولاً برای اتاق های کوچک، کفی تخت جکدار را پیشنهاد می کنیم که باکس خالی در اختیار شما قرار می دهد.

در صورت قصد خرید آنلاین کفی تختخواب و سفارش تخت خواب به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()