با پیشرفت علم و فناوری امروزه شاهد تمهیداتی در جهت محافظت از جان انسانها و جلوگیری از جراحات و صدمات در محیط کار هستیم تجهیزات ایمنی در جهت حفاظت از تمامی اعضای بدن تولید شده‌اند و شامل تجهیزات حفاظت از دست، پا، سر و گردن و صورت می باشند. دستکش استاد کار در جهت محافظت از دستها در محیط های کاری مخصوصا محیط های خشن و زبر طراحی و تولید شده است. کارفرمایان جهت حفظ سلامت کارگران، آسیب های محیط کار را شناسایی و در جهت پیشگیری از آنها اقدام به تهیه تجهیزات ایمنی مناسب می‌نمایند. فروش دستکش استاد کار از طریق سایت انجام می گیرد.

دستها در تمامی کارها مورد استفاده قرار می گیرند، اما بعضی از محیط ها در صورت استفاده نکردن از دستکش استاد کار ممکن است آسیب هایی مانند بریدگی، سوختگی، برخورد با اجسام سنگین و غیره را به دنبال داشته باشند، از این رو استفاده از دستکش کار توسط کارفرمایان در برخی از محیط های شغلی الزامیست. دستکش استاد کار در انواع و اقسام مختلف در جهت استفاده در مصارف شغلی متفاوت تولید شده که از آنها می توان به دستکش استاد کار چرمی، ضد اسید، لاستیکی و نیتریلی و ضد برش و کف مواد اشاره کرد.

شرکت های زیادی در جهت تولید دستکش استاد کار باکیفیت، در جهت رقابت با یکدیگر هستند و روز به روز بر تلاش خود می‌افزایند تا محصولی با بهترین کیفیت و کاملا استاندارد را تولید و روانه بازار کنند و سهم خوبی از فروش را به خود اختصاص دهند، از این رو شاهد تعداد بالای محصولات در بازار هستیم. اما از کجا می توان پی برد کدام یک از این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از کجا می توان آنها را تهیه نمود؟ شرکت رادین ایمن سالهاست در زمینه فروش تجهیزات ایمنی فعالیت می کند و از اعتبار خوبی در بین  خریداران  بهره مند شده است. این مرکز محصولات خود را از معتبرترین کمپانی های تولید کننده داخلی و خارجی تهیه می‌کند. 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()