درصورتی که ارگونومی و فیزیک بدن در حالت آرامش و راحتی باشد، توانایی افراد برای انجام کارهای سنگین و سخت افزایش پیدا می کند، بنابراین می توان علاوه بر ایمنی و سلامت کارکنان، افزایش راندمان کاری پرسنل را نیز در شمار ویژگی های کفش کار استاندارد قرار داد. سبکی، ضد حساسیت، قابلیت ارتجاعی، راحتی، آرامش، دوام، بهداشت و حفظ ایمنی از مهمترین معیارهای تعیین قیمت انواع کفش کار و ایمنی می باشند، که بسته به کارکرد این محصولات قیمت آن ها نیز افزایش و یا کاهش خواهد یافت.

بحث ایمنی و مراقبت از پاها در مشاغل مختلف متفاوت می باشد، و می توان گفت با استفاده از کفش ایمنی مناسب و استاندارد هر شغلی می توان آسیب های وارده به پاها از قبیل آسیب بهداشتی مانند قارچ ها، میکروب ها، سوختگی، سرما زدگی، بریدگی و شکستگی را به کمترین میزان ممکن رساند، و بدیهی است، به میزانی که کیفیت و شاخص ایمنی در این نوع از تجهیزات ایمنی افزایش پیدا می کند، قیمت کفش کار نیز تغییر خواهد کرد. کفش های عایق و ضد الکتریسته از مهمترین نوع دسته بندی این محصولات می باشند که در گروه های کفش های ولتاژ ضعیف 480 ولت و ولتاژ قوی 18000 ولت قرار می گیرند که برای برقکاری های حرفه ای و صنعتی استفاده از آن ها ضرورری است می توان آن ها را در بالاترین شاخص امنیتی قرار داد، که این امر در تعیین قیمت خرید کفش ایمنی مانند قیمت فروش چکمه پلاستیکی بسیار موثر و تأثیر گذار است، و بیش از نیمی حوادث کاری را مرتفع می کند.

ایمنی یک مبحث بسیار مهم در تمامی مشاغل است و همیشه در رأس امور اجرایی قرار دارد، با این وجود قیمت کفش کار و دیگر تجهیزات ایمنی در مرکز رادین ایمن با توجه به شرایطی که از نظر روحی و امینتی برای کارکنان به وجود می آورند بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()