لاستیک نانکن از محصولات کشور تایوان محسوب می شود. تایرهای نانکن از جمله برندهای معتبر در سطح جهانی است که در ایران نیز متقاضیان زیادی دارد. به طبع آن در برخی از فروشگاه های عرضۀ تایر، امکان خرید انواع لاستیک نانکن برای شما متقاضی عزیز فراهم می باشد.فروشگاه تایر ایرانیان سال های طولانی است که با در اختیار داشتن امکانات و پرسنل مجرب توانسته مجموعه ای از برندهای معتبر چون انواع لاستیک سواری نانکن را تهیه نموده و در اختیار انتخاب مشتریان قرار دهد.

لاستیک دارای ویژگی های ظاهری و فنی است که هنگام خرید لاستیک نانکن سواری نیز باید مد نظر قرار دهید.

فروش انواع لاستیک نانکن و ویژگی های آن

پیش از خرید تایر باید اطلاعات دقیقی نسبت به مشخصات فنی که باید هر لاستیک باید داشته باشد، داشته باشید. چرا که بر روی هر مدل و برند تایر، یک سری مشخصات به رنگ سفید مندرج شده است که بیان کنندۀ یک سری ویژگی های تایر نانکن می باشد. بنابراین هنگام خرید و فروش لاستیک نانکن سواری و غیر سواری این موارد مد نظر قرار گرفته شود تا دوام بالایی داشته باشد.

حداکثر فشار باد مجاز، سطح تحمل ساییدگی تایر در موقعیت های مختلف، میزان چسبندگی و حداکثر توان تحمل دما، تعیین شرایط سخت برفی برای فصول سرد سال، شاخص وزن و نماد سرعت، نوع کاربرد سواری، باری و یا سنگین برای تایر و ... برخی از مهمترین مشخصاتی است که بر روی انواع لاستیک نانکن نیز درج می شود. به این ترتیب به خریدار کمک می کند که مطابق با مشخصات فنی اتومبیل مورد نظر، خرید لاستیک نانکن ارزان را انجام دهد.

برای اطلاع از قیمت فروش لاستیک برند نانکن می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه تایر ایرانیان مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق محصولات تایر، می توانید به صورت اینترنتی با قیمت ارزان از مزایای سفارش اینترنتی لاستیک نانکن بهره مند شوید.

  

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()