اجرای شیروانی بدون محدودیت، امکان پیاده سازی بر روی تمامی سازه های ساختمانی و ویلایی دارد. بنابراین عموم افراد که علاقه مند به اجرای سقف شیروانی برای محل سکونت خود می باشند، می توانند از تجربیات مجریان متخصص نصب آردواز استفاده نمائید. امروزه اجرای آردواز به عنوان یکی از پوشش های پرطرفدار محسوب می شود چون علاوه بر کارایی، از زیبایی ظاهری شکیل برخوردار می باشد.

نصب و اجرای سقف شیروانی نیاز به تخصص و مصالح ساختمانی خاص دارد و شرکت آراز سقف با داشتن توانایی و اطلاعات دقیق در خصوص نحوۀ اجرای سقف شیروانی، قادر به پاسخگویی نیاز شما متقاضی عزیز در سراسر کشور می باشد.

اجرای شیروانی و آردواز برای ویلا

بیشترین متقاضی برای اجرای شیروانی ویلا می باشد چون طراحی های فوق العاده ای می توان برای پیاده سازی و اجرای آردواز سقف ویلا انجام داد. پرچین، ورق دکرا، سفال آندولین و ... از جمله مصالح رایج برای انجام سقف شیروانی است که جنس آنها تأثیر قابل توجهی بر روی دوام و طول عمر سقف خواهد داشت. چرا که سقف یکی از قسمت های ساختمان است که بیشتر در معرض نور مستقیم خورشید، بارندگی، طوفان و غیره قرار می گیرد، در نتیجه انتخاب مصالح ساختمانی با کیفیت و مستحکم لازم و ضروری است و دیرتر دچار آسیب دیدگی می شود.

ارائه خدمات اجرای سقف شیروانی و ساخت آردواز نیاز به مهارت و تخصص دارد چون مسائل متعددی باید مد نظر قرار گرفته شود. از دیگر ویژگی هایی که مصالح ساختمانی آردواز دارد، قابلیت رنگ آمیزی و همچنین تنوع طرح این نوع مصالح ساختمانی می باشد.

هنگام ساخت و اجرای آردواز، میزان فاصله خرپا برای سقف ویلا بسیار حائز اهمیت است و این مسئله توسط متخصص و مجری اجرای شیروانی علامت گذاری و مشخص می شود.

لذا آراز سقف با علم، به تمامی این مسائل قادر به ارائه بهترین خدمات ساخت و اجرای سقف شیروانی ساختمانی و ویلایی به صورت تضمین شده می باشد.

 شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()