قشرهای زیادی در جامعه از قبیل سالمندان، معلولان و افراد شاغل که فرصت رفتن به تعمیرگاه جهت بالانس و یا تعویض اجزای خودرو نظیر قالپاق، رینگ و لاستیک را ندارند، از این خدمات بهره می برند. رانندگان در صورت نیاز به خدمات نصب و بالانس سیار لاستیک تنها کافیست با این مراکز تماس بگیرند و پس از دادن اطلاعات مربوطه راجع به خودرو و محلی که حضور دارند، در کوتاه ترین زمان، بهترین خدمات را تحویل بگیرند. فروشگاه بزرگ و معتبر چرخ و یدک یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین مراکز در زمینه ارائه خدمات نصب و بالانس سیار است که در سالهای فعالیت خود از اعتبار کافی برخوردار گشته و توانسته اعتماد متقاضیان را به خوبی جلب نماید. این مرکز به هنگام تماس رانندگان، نزدیک ترین تیم خود را که از افراد خبره و حرفه ای تشکیل شده اند، در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر اعزام می کنند.

امروزه خدمات نصب و بالانس سیار توسط بسیاری از مراکز فروشنده لوازم خودرو از قبیل لاستیک، رینگ، قالپاق و باتری خودرو صورت می گیرد که این امر سبب جلب رضایت و جذب مشتریان بیشتر گردیده است. در گذشته هنگامی که در جاده لاستیک خودرو بر اثر ضربه، برخورد با اجسام تیز و غیره می ترکید، و افراد لاستیک زاپاس نداشتند مجبور بودند که خود را به نزدیک ترین تعمیرگاه برسانند و پس از تهیه تایر به مکانی که خودرو در آن بود، باز گردند و لاستیک را به تنهایی تعویض کنند که این امر سبب خستگی و فشار روانی آنها می شد. خوشبختانه امروزه خدمات نصب و بالانس سیار تایرها، توسط مراکز زیادی ارائه می شود و توانستند که کمک زیادی را به رانندگان، علی الخصوص افرادی که در جاده مانده اند، برسانند. فروش لاستیک دولتی از طریق سایت انجام می گیرد.

 در این مرکز خدمات نصب و بالانس سیار توسط یک تیم مجرب و حرفه ای به رانندگان ارائه می شود و آنها تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرند و لوکیشن و خدمات مورد نیاز خود را اعلام نمایند تا در کوتاه ترین در هر مکانی که حضور دارند، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را دریافت نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()