فروشنده جعبه پلاستیکی در صدد است که بر مبنای نیاز مصرف کنندگان، کالای خود را تهیه نموده و به فروش برساند. ساختار تولید باکس پالت پلاستیکی به شکل پالت با دیواره های مقاوم بلند است که امکان نگهداری کالاها را در درون خود می دهد. بهترین  فروشنده انواع جعبه پلاستیکی صنعتی برای مصارف مختلف در صنایع متعددی، این نوع پالت را در معرض انتخاب و خرید قرار می دهد.

با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه، شرکت زاگرس پلاستیک توانسته علاوه بر تولید، یکی از باسابقه ترین فروشندگان پالت و جعبه پلاستیکی در سرتاسر کشور باشد. این مجموعه همواره در تلاش بوده، ملاک اصلی تولید محصولات را نیاز مشتری و جلب رضایت آنان قرار دهد تا بتواند بهترین محصولات و خدمات به آنان ارائه دهد.

فروشنده جعبه های پلاستیکی سفارشی

فروشنده جعبه های پلاستیکی سفارشی را مطابق با ثبت سفارش مشتری از طریق شرکت تولیدکننده، تأمین نموده و به خریدار تحویل می دهد. امروزه با گسترش کسب و کارهای مختلف، در برخی از موارد نیاز به وسایل با مشخصات فنی و ساختاری متفاوت هستند. در رابطه با خرید جعبه پلاستیکی نیز این مسئله صدق می کند. زاگرس پلاستیک تولید کننده پالت پلاستیکی می باشد.

کاربرد جعبه و سبد پلاستیکی در مصارف صنعتی، کشاورزی، شیلات، پرورش مرغ و پرندگان و غیره می باشد که به راحتی می توان تعداد زیادی از محصولات را جمع آوری، بسته بندی و حمل نمود. همچنین قابلیت چیدمان بر روی یکدیگر را بدون آسیب رساندن به محتویات داخل باکس پالت دارند. فروشنده جعبه پلاستیکی بهداشتی و با کیفیت نیز به منظور مصارف حمل مواد غذایی، دارویی و از قبیل آن ها به کار برده می شود و به دلیل بحث آنتی باکتریال بودن از مواد اولیۀ درجه یک ساخته می شوند و اصول بهداشتی در تولید آنها رعایت می شود.

در صورت نیاز به خرید هر نوع جعبه یا باکس پالت پلاستیکی می توانید با شرکت زاگرس پلاستیک تماس گرفته و ثبت سفارش کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()