پالت پلاستیکی از جمله تجهیزات مهم و کاربردی برای مصارف حمل و نقل و نگهداری کالاها در انبار محسوب می شود. چند سال اخیر با توسعۀ تولید پالت پلاستیکی، این وسیله در ابعاد با تحمل بار متفاوت بر اساس استانداردهای جهانی و داخلی ساخته شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. کاربرد پالت پلاستیکی نسبت به پالت چوبی افزایش یافته است که علت آن مرتبط به طول عمر بالای این نوع پالت در برابر شرایط محیطی می باشد. فروش پالت پلاستیکی از طریق سایت انجام می گیرد.

شرکت زاگرس پلاستیک با تدوین شیوه های مدیریتی توانسته با بهره گیری از منابع انسانی و همچنین کنترل کیفی در کنار رعایت اصول استاندارد، بتواند موفق به تولید محصولات پالت پلاستیکی در ابعاد استاندارد متناسب با نیاز مشتریان شود.

خرید پالت پلاستیکی و عوامل طول عمر بالای آن

طول عمر بالای پالت پلاستیکی به عوامل مهمی چون نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پالت دارد. در واقع هر چه میزان کیفیت مواد پلیمری شیمیایی به کار رفته در ساخت پالت بهتر باشد، تأثیر مثبت بر روی دوام پالت ها خواهد داشت. همچنین نحوۀ طراحی و وزن پالت اهمیت بالایی در این موضوع دارد.

به طور کلی طول عمر مفید پالت های پلاستیکی نسبت به پالت چوبی بیشتر است. علاوه بر آنکه به دلیل طراحی خاصی که دارد، حشرات ریز و موریانه نمی تواند باعث نابودی پالت پلاستیکی پلیمری شود. نکتۀ دیگری که در رابطه با این مسئله وجود دارد، کاربرد این نوع پالت برای حمل و نقل بار بین قاره ای بیش از سی سفر می باشد که بسیار است و نشان از استحکام بالای پالت های پلاستیکی می باشد. فروش پالت پلاستیکی دست دوم از طریق سایت این مرکز انجام می گیرد.

شرکت زاگرس پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات پالت پلاستیکی در تهران می باشد. این مجموعه توانسته از مواد اولیۀ درجه یک، پالت پلاستیکی با دوام تولید کند و در دسترس مشتریان قرار دهد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()