دستگاه شیرینگ نوعی دستگاه بسته بندی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ صنعتی برای هر کمپانی که عرضه کنندۀ کالا می باشند، لازم و ضروری است چون با بهره گیری از مزایای این دستگاه می توانند در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی از محصولات را به صورت شکیل و بهداشتی بسته بندی نمود.

در صورت نیاز به خرید دستگاه شیرینگ صنعتی و خانگی می توانید با شرکت آراد ماشین تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تولید دستگاه های صنعتی فعالیت می کند که در لیست محصولات این کمپانی می توان انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ را با قیمت مناسب و خدمات گارانتی و پس از فروش مشاهده نمود.

فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ و ویژگی های آن

فروش دستگاه شیرینگ در دو مدل رایج دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی رومیزی و ایستاده اشاره نمود. پیش از خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک، توجه به قابلیت های دستگاه و مشخصات فنی دستگاه لازم و ضروری است چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت و طول عمر آن دارد. همچنین سطح کیفیت بسته بندی نیز یکی از نکات کلیدی برای انتخاب مناسب ترین دستگاه شیرینگ محسوب می شود.

دستگاه شیرینگ پک با سیستم حرارتی، عملیات بسته بندی کالاهای مختلف را انجام می دهد. این دستگاه برای انجام بسته بندی نیاز به نایلون شیرینگ دارد که تحت دمای بالا، تغییر حالت داده و منقبض می شود که در نتیجۀ آن باعث جمع شوندگی و وکیوم نایلون و بسته بندی محصولات می شود.

خرید دستگاه شیرینگ صنعتی و  خرید دستگاه بسته بندی  برای بسته بندی کالاهای مختلف چون جعبه های شکلاتی، اسباب بازی، نوشیدنی ها، مصالح ساختمانی، مواد غذایی و غیره به کار برده می شود.

در صورت تمایل به سفارش اینترنتی دستگاه شیرینگ پک می توانید با واحد فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()