دستگاه خشک کن از جمله دستگاه های صنعتی است که امروزه متناسب با تقاضایی که مصرف کنندگان دارند، انواع دستگاه خشک کن خانگی در کنار دستگاه های نیمه صنعتی و صنعتی ساخته شده و در اختیار آنان قرار گرفته می شود. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، برای امور خشک کردن میوه، سبزیجات، صیفی جات، چایی، گوشت و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

بنابراین افرادی که در حوزۀ خشک کردن محصولات مواد غذایی طبیعی فعالیت می کنند، متناسب با حجم کاری و بودجۀ مالی می توانند نسبت به خرید دستگاه خشک کن مناسب اقدام نمایند.

شرکت آراد ماشین با داشتن سال ها تجربه و تجهیزات پیشرفته، انواع دستگاه خشک کن را در دسته بندی های مختلف تولید نموده و به فروش برساند.

خرید دستگاه خشک کن و قابلیت های آن

نکات مهمی وجود دارد که هنگام خرید دستگاه خشک کن باید مد نظر گرفته شود.

ابعاد دستگاه، تعداد سینی، میزان فاصلۀ میان سینی ها، جنس بدنه، آپشن تنظیم دما، قابلیت کانوکشن حرارت، سیستم تخلیۀ رطوبت، سیستم فرآیند گرمایش، میزان برق مصرف، وزن و مدل و میزان ظرفیت دستگاه از جمله موارد مهم و کاربردی است که زمان خرید انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات باید در نظر گرفته شوند.

در ضمن قیمت دستگاه خشک کن نیز متناسب با این موارد تعیین می شود. بنابراین متقاضیان خرید این دستگاه، بر حسب حجم کار، ابعاد محل کار و بودجۀ در نظر گرفته، دستگاه خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و یا صنعتی را خریداری می کند.

توجه به نکات لازم و ظروری است چون تأثیر مستقیم بر روی راندمان کاری افراد خواهد داشت.پیش از سفارش اینترنتی دستگاه های خشک کن، می توانید از راهنمایی کارشناسان متخصص شرکت آراد ماشین برای انتخاب و خرید بهترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات و خرید دستگاه شیرینگ با قابلیت های پیشرفته استفاده نمائید.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()