کمپانی ماشین سازی هپکو از بزرگترین صنایع تولید کننده انواع ماشین آلات حفاری در خاورمیانه است، که تمامی قطعات بیل مکانیکی هپکو و دیگر ماشین آلات تولیدی خود را در تعداد بالا و تولید کرده و در اختیار بازارهای مصرف قرار می دهد. بیل مکانیکی هپکو در ظرفیت های مختلف و در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری طراحی می شود، که هر کدام از آن ها در محیط های مختلف عمرانی عملکردی متفاوت دارند و بدیهی است قطعات بیل مکانیکی هپکو در هر مدل از آن ها تغییر می کند، البته همواره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی به دلیل مانور بهتر و دامنه عملکردی بالاتر طرفداران بیشتری دارد، و به مراتب لوازم یدکی آن نیز با تقاضای بالاتری مواجه است. هپکو را می توان در شمار برندهای معتبر داخلی قرار داد، که مونتاژ و ساخت آن توسط تجهیزات و منابع داخلی صورت می گیرد، بنابراین قیمت خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو به دلیل حذف بسیاری از هزینه های اضافی واردات و عرضه کالا بسیار مناسب تر و ارزان تر از دیگر برندهای اروپایی، آمریکایی، ژاپنی و کره ای می باشد، و یک انتخاب بسیار مناسب برای شرکت های عمرانی و راهسازی داخلی می باشد، زیرا هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات را بسیار کاهش می دهد.

خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو  اصل

برخی قطعات بیل مکانیکی هپکو این قابلیت را دارند تا با دیگر ادوات کاربردی نظیر مته، قیچی و چکش هیدرولیک جایگزین شوند و عملیات تخریب سنگ ها و برش فلزات را نیز به شرح وظایف این ماشین آلات دقیق حفاری و عمرانی اضافه کنند. گیربکس، یاتاقان، تسمه، جک بالابر، سیستم هیدرولیک، چرخ و لاستیک، کابین، دیفرانسیل، انواع ناخن و بابت ازجمله قطعات بیل مکانیکی هپکو هستند، که از نظر سبک طراحی، ابعاد و اندازه و نوع متریال مصرفی در مدل های مختلف و جدید آن قدری بهینه تر و کاربردی تر شده اند و  می توان گفت از نظر کیفیت و افزایش قابلیت عملکردی در وضعیت بسیار مناسبی قرار گرفته اند. بنابراین متقاضیان خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو اصل و باکیفیت، به راحتی می توانند با کمترین هزینه قطعات مورد نیاز خود را از بازارهای داخلی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. مجموعه آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام تر مراکز خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو اصل و باکیفیت به همراه گارانتی اصالت کالاست، که تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، و سالهاست که مورد اعتماد دارندگان ماشین آلات سنگین قرار گرفته است.

 فروش قطعات بیل مکانیکی هپکو ارزان

از بزرگ ترین تأمین کنندگان و مراکز عرضه و  فروش قطعات بیل مکانیکی هپکو ارزان قیمت و باکیفیت می توان به مجموعه معتبر و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی اشاره کرد، که با بیش از بیست سال فعالیت و خوشنامی در این بازار پرمخاطب به یکی از بزرگترین قطب های فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو و دیگر ماشین آلات راهسازی و عمرانی در برندهای معتبر داخلی و خارجی در کشور تبدیل شده است.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()