نیوهلند از بزرگترین کمپانی های آمریکایی است که بیش از 10 کاخانه فعال در سراسر دنیا دارد، و در کنار تولید انواع ماشین الات سنگین راهسازی و عمرانی مانند بیل مکانیکی، لوازم و قطعات بیل مکانیکی نیوهلند را نیز در تمامی مدل ها و سری های تولید این ماشین صنعتی غول پیکر، تولید و در بازارهای جهانی عرضه می کند، و دارندگان این برند معتبر آمریکایی یا بهتر است بگویی چند ملیتی از بابت تأمین قطعات بیل مکانیکی نیوهلند کوچکترین نگرانی ندارند. قابلیت های بیل مکانیکی نیوهلند، روز به روز در حال ارتقاء است، و این کمپانی همواره با معرفی ماشین آلات جدید خود توجه فعالان صنعت عمران و راهسازی را جلب می نماید، که این تغییرات در سبک طراحی و نوع متریال مصرفی بکار رفته در قطعات بیل مکانیکی نیوهلند نیز تأثیر بسیار زیادی داشته است و بخشی از آن شامل، کاهش مصرف سوخت، قدرت مانور بیشتر، دقت عملیاتی بالاتر، کنترل سریع، مانیتور عیب یاب و غیره می شود، که می توان آن ها را در شمار مهمترین دستاوردهای این کمپانی قرار داد. بنابراین در هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی نیوهلند در ابتدا باید سال تولید، نوع و سری ساخت این ماشین صنعتی را مشخص کرده و سپس قطعه یدکی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمود.

قیمت قطعات بیل مکانیکی نیوهلند

انواع قطعات بیل مکانیکی نیوهلند شامل و الحاقی می شود، که انتخاب هرکدام از آن ها تعیین کننده عملکرد و کارایی این ماشین غول پیکر و کارآمد می باشد. مته، چکش هیدرولیکی و قیچی فلز از سری قطعاتی هستند که عملیات برش فلزات، شکستن سنگ ها و غیره را به دامنه عملیاتی انواع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری اضافه می کند. اما در واقع بابکت و ناخن که از اصلی ترین قطعات بیل مکانیکی نیوهلند هستند، عملکرد و قدرت مانور این ماشین صنعتی را از لحاظ زاویه گردش، زهکشی، دسترسی به محل کار و  ظرفیت حفاری را مشخص می کند. تسمه، یاتاقان، گیربکس، قطعات جلوبندی، شاسی، تیغه، گوشه و غیره از دیگر لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند است، که می توان به سادگی آن ها را از مجموعه رسمی ایران هیدرولیک مرکزی و اطمیان کامل از کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد. قیمت قطعات بیل مکانیکی نیوهلند با توجه به پارامترهای بسیار زیادی از جمله نوع قطعه، سبک طراحی، متریال مصرفی، سال تولید، نرخ ارز و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و در مجموعه های رسمی و آنلاین می توان انواع قطعات بیل مکلنیکی نیوهلند را به دلیل عرضه مستقیم با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرد.

فروش قطعات بیل مکانیکی نیوهلند اصل

مجموعه آنلاین و معتبر ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام ترین و معتبرترین مراکز واردات و فروش قطعات بیل مکانیکی نیوهلند اصل و باکیفیت به همراه گارانتی تضمین کیفیت کالا خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. متقاضیان  خرید قطعات بیل مکانیکی برند نیوهلند با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند قطعات مصرفی و مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا قطعات مورد نظر خود را از سراسر کشور دریافت نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()