بیل مکانیکی از سنگین ترین و دقیق ترین ماشین آلات عمرانی است که در پروژه های بزرگ پیمانکاری جایگزین انواع لودرها می شود، و دامنه عملیاتی بسیار بالایی  نسبت به دیگر ماشین های سنگین حفاری و عمرانی دارد. قطعات بیل مکانیکی در دو گروه قطعات اصلی و الحاقی قرار می گیرند، که انتخاب هرکدام از قطعات فرعی به تناسب نوع پروژه امکاناتی از قبیل خرد کردن سطوح سخت بتنی، برش فلزات و شکستن سنگ ها را فراهم می کند، و به فعالیت های عمرانی سرعت و دقت بیشتری می بخشد. استفاده از این ماشین آلات سنگین حفاری در پروژه های بسیار بزرگ پیمانکاری بسیار ضروری است، و با استفاده از آن به راحتی می توان انواع عملیات خاکبرداری، معدنکاری، تسطیح زمین، حفر کانال، لایروبی رودخانه ها و غیره را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داد. انواع قطعات بیل مکانیکی به دلیل کار بی وقفه این ماشین آلات بزرگ عمرانی همواره در معرض سایش و فرسودگی قرار دارند، و در زمان های مشخص باید نسبت به بازدید لوازم یدکی و یا تعویض قطعات بیل مکانیکی اقدام نمود تا مانع اختلال در عملکرد و وقفه در اجرای پروژه های عمرانی شد. برند سازنده، سری ساخت، نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید و نوع قطعه از مهمترین آپشن های تعیین قیمت خرید قطعات بیل مکانیکی است، که در نمایندگی های معتبر و آنلاین از جمله فروشگاه بزرگ ایران هیدرولیک مرکزی به دلیل عرضه بی واسطه و مستقیم کالا بسیار مناسب تر و ارزان تر از دیگر  مراکز فروش می باشد.

انواع قطعات بیل مکانیکی

بیل مکانیکی از پرکاربردترین ماشین های سنگین حفاری است، که کمپانی های بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید آن به رقابت با یکدیگر پرداخته اند و هرکدام از آن ها با افزایش سطح کیفی قطعات بیل مکانیکی و افزودن قابلیت ها و آپشن های جدید به این ماشین آلات سعی دارند، گوی سبقت را از رقبای خود بگیرند و بیشترین سهم از فروش را در کلاس های جهانی از آن خود نمایند.  از انواع قطعات بیل مکانیکی می توان به چرخ و زنجیر، شاسی، بالابر، خنک کننده، رادیاتور، بابکت و ناخن، دیفرانسیل و غیره اشاره کرد، که در برندها و کیفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند و متقاضیان خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو و... اصل در ابتدا باید نوع قطعه، برند سازنده، سری ساخت و غیره را مشخص کرده تا در هنگام نصب و استفاده با مشکلات جدیدی مواجه نشوند.

 فروش قطعات بیل مکانیکی ارزان

نمایندگی ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت و فروش قطعات بیل مکانیکی ارزان و اورجینال در تمامی برندهای داخلی و خارجی معتبر نظیر لیبهر، کاترپیلار، هیوندا، هیتاچی، کوماتسو و غیره توانسته در این بازار پر متقاضی، اعتبار و جایگاه ویژه ای کسب نماید. متقاضیان خرید قطعات بیل مکانیکی اصل با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز به سادگی می توانند قطعات مورد نظر خود را از سراسر کشور با مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()