لیبهر از قدرتمندترین کمپانی های چند ملیتی سوئیسی و سازنده انواع ماشین آلات سنگین از جمله جرثقیل و بیل مکانیکی است، که دفتر و کارخانه اصلی آن در کشور آلمان قرار دارد، و در کنار عرضه انواع ماشین آلات سنگین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر و دیگر ماشین آلات خود را برای پشتیبانی و دوام بیشتر محصولات خود از طریق نمایندگی ها و مجموعه های معتبر فروش در سراسر دنیا عرضه می کند، و دارندگان این ماشین آلات از بابت تأمین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر کوچکترین نگرانی ندارند. انواع بیل مکانیکی انواع عملیات خاکبرداری، انتقال مصالح و نخاله، گودبرداری، تسطیح خاک و غیره را با دقتی بسیار بالا انجام می دهند و از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردارهستند و می توان گفت طول عمر لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر برای دارندگان و اپراتورهای این ماشین آلات از وضعیت راضی کننده ای برخوردار است، اما تخریب و فرسودگی قطعات به مرور زمان امری بدیهی و انکار ناپذیراست. سهولت دسترسی به قطعات این ماشین آلات سوئیسی باکیفیت در سراسر دنیا از طریق مجموعه های معتبر واردات و نمایندگی های این برند معتبر امکان پذیر است. قیمت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر در نمایندگی ایران هیدرولیک مرکزی بسیار مناسبتر و ارزان تر از دیگر فروشگاه های آنلاین می باشد، و از طرفی کیفیت و سلامت فیزیکی قطعات خریداری شده از این مرکز نیز تضمین می شود، و متقاضیان با اعتماد کامل می توانند انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر را از این مجموعه به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری نمایند.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر

انواع بیل مکانیکی لیبهر در مدل های چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری این قابلیت را دارند تا با تعویض بابکت و نصب قطعات الحاقی از قبیل چکش پنتوماتیک، مته و قیچی فلزبر، عملیاتی از قبیل خرد کردن، شکستن و برید فلزات را نیز با دقت بالا انجام دهند. از دیگر لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر اصل می توان به سیستم هیدرولیک، بابکت، قطعات جلوبندی، شاسی، یاتاقان و غیره اشاره کرد، که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. امکان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر در تمامی مدل ها و سری های طراحی و تولید آن به صورت آنلاین از سراسر کشور و از طریق نمایندگی های این برند معتبر فراهم شده است.

فروش آنلاین لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر

فروش آنلاین لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر از نمایندگی های رسمی و مجموعه های معتبر واردات و پخش قطعات ماشین آلات راهسازی یک امتیاز بسیار عالی برای دارندگان این ماشین آلات غول پیکر، حفاری در سراسر کشور  می باشد، که تمامی قطعات اصلی و اورجینال این برند سوئدی معتبر را همراه با گارانتی اصالت کالا در اختیار متقاضیان قرار می دهد. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر تنها کافی است، به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کرد و در بین لسیت قطعات یدکی این ماشین آلات، انواع لوازم یدکی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، تا آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()