کاترپیلار از قدرتمندترین کمپانی های آمریکایی  است که کیفیت محصولات آن در رأس کلاس های جهانی قرار گرفته است، این مجموعه بزرگ و قدرتمند با عرضه انواع لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین های صنعتی تولیدی خود توانسته همواره اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید، بطوریکه می توان گفت برای افرادی که کیفیت و دوام ماشین های عمرانی اهمیت دارد، کاترپیلار بهترین گزینه انتخابی است. انواع لوازم یدکی لودر کاترپیلار اصل در تمامی مدل ها و سری های ساخت این محصولات از کیفیت و دوام  بسیار بالایی برخوردار هستند و هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات بسیار پایین تر از دیگر برندهای اروپایی و آسیایی می باشد. نوع قطعه، سری ساخت، مدل، نوع متریال مصرفی و ابعاد و اندازه از مهمترین عامل های تعیین قیمت لوازم یدکی لودر کاترپیلار و دیگر برندهای تولیدی است، که البته قیمت خرید لوازم یدکی لودر کاترپیلار در مجموعه های معتبر و آنلاین واردات و آنلاین این محصولات به دلیل عرضه بی واسطه کالا بسیار مناسب تر و اقتصادی تر است.

خرید لوازم یدکی لودر کاترپیلار اصل

از انواع قطعات لودر کاترپیلار اصل در تمامی مدل های چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودر می توان به قطعات موتوری، گیربکس، یاتاقان، پمپ هیدرولیک، تسمه، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی و غیره اشاره کرد، که به دلیل دامنه بسیار بالای کاری این ماشین آلات مانند کندن پی، حفاری، کندن جوی، جابجایی بار، لایروبی و غیره  مدام در معرض شکستگی و سایش قرار دارند، و به دلیل سایش بالای قطعات به مرور باید نسبت به خرید لوازم یدکی لودر کاترپیلار اصل اقدام نمود، تا مانع از توقف کاری این ماشین پرکاربرددر پروژه های مختلف عمرانی و راهسازی شد. خرید لوازم یدکی لودر کاترپیلار اصل تنها از طریق نمایندگی های معتبر واردات و فروش این محصولات امکان پذیر است، زیرا این کمپانی بزرگ آمریکایی در کشور ما نمایندگی فعال و معتبر ندارد و تنها از طریق مراکز بازرگانی واردات و پخش لوازم یدکی می توان آن ها را  با اطمینان از کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد، و مورد استفاده قرار داد که  در این میان مجموعه بزرگ و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی در رأس وارد کنندگان این قطعات می باشد.

فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار ارزان قیمت

ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال فعالیت درخشان و مستمر از قدرتمندترین مجموعه های واردات و فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار ارزان قیمت و با کیفیت در کشور است، که همواره با تکیه بر اصول مشتری مداری و پشتیبانی فروش، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. متقاضیان خرید انواع لوازم یدکی لودر کاترپیلار اصل و با کیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند قطعات مورد نظر خود را به تفکیک مدل و سری تولید آن ها مشاهده کرد و خریداری نمایند. ارسال فوری و بی واسطه کالا به سراسر کشور، قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا از جمله مزایای خرید از این نمایندگی محبوب می باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()