لودر از شبیه ترین ماشین آلات راهسازی به تراکتورها است، که در قسمت جلویی آن یک جام بزرگ دندانه دار نصب شده است، که قابلیت نفوذ به تمامی خاک های نرم و سخت را دارد، و به علت تماس زیاد با انواع سطوح سخت و سنگی لوازم یدکی لودر در معرض شکستگی و خرابی قرار دارند، و باید تمامی اصول ایمنی و حفاظتی را در هنگام کار با این ماشین های راهبردی به کاربرد، تا به عمر مفید قطعات لودر افزود. لودر ها بر حسب ظرفیت جام و همین طور سبک طراحی در گروه های لودرهای چرخ زنجیری، لودرهای چرخ لاستیکی و بکهو لودر قرار می گیرند، که این تغییرات ساختاری در نوع و ابعاد لوازم یدکی لودر نیز بسیار موثر است. امروزه به دلیل قدرت مانور بسیار خوب لودرهای چرخ دار در اغلب پروژه های عمرانی از آن ها استفاده می شود، و نوع چرخ زنجیری آن ها بیشتر در مسافت های نزدیک تا حدود 17 متر استفاده می شود. جام و ناخن مهمترین قطعات و لوازم یدکی لودر هستند که کارکرد این ماشین کاربردی و محبوب وابستگی بسیار زیادی به آن ها دارد، برای مثال می توان به انواع دندانه های نفوذی، دندانه بلند، دندانه کوتاه، دندانه کارهای سنگین و غیره اشاره کرد. تهیه و خرید لوازم یدکی لودر اصل در تمامی برندهای داخلی و خارجی از بزرگترین دغدغه های دارندگان این ماشین آلات می باشد، که مراکز معتبر واردات و نمایندگی های معتبر پخش این محصولات مانند مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی به خوبی این مشکلات را مرتفع کرده است.

قیمت لوازم یدکی لودر

کمپانی های بزرگ ماشین سازی همچون کاترپیلار، دوسان، کوماتسو، سانگ یانگ، هیوندا، لیبهر و غیره در صنعت ساخت لودر فعالیت می کنند، و با عرضه انواع لوازم یدکی لودر در تمامی سری های ساخت محصولاتشان، دوام و خوشنامی خود را به مشتریانشان در سراسر دنیا نشان داده اند و در کلاس های جهانی قرار گرفته اند. قیمت لوازم یدکی لودر بسته به نوع قطعه، برند سازنده کیفیت ساخت، نوع متریال مصرفی، هزینه های واردات و گمرک و بسیاری موارد دیگر تغییر می کند، اما همواره قطعات و لوازم یدکی اصلی به علت کارکرد و دوام بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی دارند و می توان به سادگی آن ها را از طریق نمایندگی های معتبر و آنلاین لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با مناسب ترین قیمت و به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کرد.

نمایندگی فروش لوازم یدکی لودر

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از بیست سال سابقه فعالیت مستمر و درخشان در شمار محبوب ترین شعب نمایندگی فروش لوازم یدکی لودر هپکو و... قرار گرفته است، که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر اصالت کالا و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، و متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند قطعات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و خریداری نمایند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()