هیتاچی یکی بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات راهسازی و سنگین در ژاپن می باشد و محصولات آن بیش از صد سال است، که در بازارهای جهانی عرضه می شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند. قطعات لودر هیتاچی و دیگر ماشین آلات این برند معتبر در تمامی مدل ها و سری های ساخت این محصولات از قدیمی ترین تا جدیدترین آن ها در بازارهای جهانی عرضه شده اند و به علت کیفیت بسیار بالا و طول عمر قطعات طرفداران بسیار زیادی دارد. لودر هیتاچی در ظرفیت های مختلف جام و در مدل های خزنده، چرخ لاستیکی و بکهو لودر طراحی و تولید می شوند و معمولا در اکثر پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات لودر هیتاچی در تمامی مدل ها و ظرفیت های این ماشین از نظر ابعاد، متریال سازنده و طراحی قطعات تفاوت هایی با یکدیگر دارند، و تعین مدل و سری ساخت این محصولات یکی از مهمترین مواردی است که باید در خرید قطعات لودر هیتاچی و دیگر ماشین آلات راهسازی مد نظر قرار داد. امکان خرید قطعات لودر هیتاچی در تمامی مدل ها و ظرفیت های تولیدی در تمامی بازارهای جهانی امکان پذیر است و  این مقوله را می توان در شمار دلایل اهمیت و محبوبیت این برند آسیایی در بازارهای جهانی دانست.

قیمت قطعات لودر هیتاچی

قطعات لودر هیتاچی در تمامی مدل ها و سری های ساخت این محصولات متفاوت هستند، اما از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده این ماشین های کاربردی می توان به پمپ هیدرولیک، فشنگ حرارتی، جک بالابر، جام، کابین، واشر و گسکت، قطعات جلوبندی، زیربندی، سیلندر، واشر و غیره اشاره کرد، که به راحتی می توان آن ها را در تمامی مدل ها و سری های ساخت آن دسترسی پیدا کرد. قیمت قطعات لودر هیتاچی با توجه به موارد و آپشن های بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود که از مهمترین آن ها می توان به سری ساخت و مدل دستگاه اشاره کرد، زیرا با پیبشرفت تکنولوژی و افزایش قابلیت های این ماشین آلات لوازم یدکی این ماشین های صنعتی به سمت بهینه تر و کاربردی تر شدن پیش می روند، و از نظر ابعاد، نوع متریال مصرفی، طراحی و تکنولوژی ساخت تغییر می کنند، که این موارد در تعیین قیمت قطعات لودر هیتاچی تأثیرات بسیار زیادی دارند.

فروش آنلاین قطعات لودر هیتاچی

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از معتبرترین و مجرب ترین مجموعه های واردات و فروش قطعات ماشین آلات راهسازی با مناسب ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا است، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، و در طول بیست سال فعالیت مستمر خود در این صنعت توانسته به عمل به تعهداتش، اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید قطعات لودر هیتاچی با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند و در محل تعیین شده همراه با گارانتی تضمین کیفیت تحویل بگیرند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()