کمپانی بزرگ نیوهلند از معتبرترین و بزرگترین مجموعه های سازنده انواع لوازم یدکی و قطعات لودر نیوهلند می باسد که دارای بیش از ۱۰ کارخانه در سراسر دنیا می باشد و  به تمامی متقاضیان این محصولات دررسراسر دنیا خدمات گارانتی و تضمین کیفبت را ارائه می دهد، و از این طریق توانیته طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد. انواع لودر نیوهلند در  تمامب مدل های چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر در سری ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و بالطبع قیمت فروش قطعات لودر نیوهلند در هر کدام از آنها بسته به نوع و کیفیت قطعات تولیدی تغییر می کند.

قیمت قطعات لودر نیوهلند

قیمت قطعات لودر نیوهلند اصل در مقایسه با قطعات بی کیفیت و تقلبی آن در بازارهای لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی قدری بالاتر است، اما به دلیل دوام بالای این محصولات در مقایسه با انواع قطعات چینی و تقلبی آن که دوام بسیار پایینی دارند، و در داز مدت هزینه های بالاتری را به مشتریان تحمیل می کنند بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد. زیرا قطعات بی کیفیت و نا مرغوب در حین کار علاوه بر خرابی بالا ممکن است در  کار دیگر قطعات این ماشین آلات  اختلال ایجاد نماید و به مرور هزینه های تعمیر و نگهداری ان ها را افزایش دهد.

انواع قطعات لودر نیوهلند

انواع قطعات لودر نیوهلند در تمامی رده ها و سری های ساخت این ماشین را می توان از طریق مجموعه های معتبر واردات و فروش آنلاین لوازم یدکی لودر نیوهلند تهیه کرد و عملکرد این ماشین را به همان شرایط اولیه کار با این دستگاه ها بازگرداند و طول عمر آن ها را دوچندان نمود. پمپ هیدرلیک، گیربکس، یاتاقان، کابین، جک بالابر، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی و غیره از جمله اجزاء تشکیل دهنده این ماشین آلات پرکاربرد در صنایع می باشد که به راحتی می توان با مراجعه به نمایندگی ها و شرکت های بزرگ بازرگانی مانند مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی نسبت به خرید قطعات لودر نیوهلند و دیگر ماشین آلات راهسازی و عمرانی  همراه  با گارانتی تضمین کیفیت اقدام نمود.

فروش قطعات لودر نیوهلند

مجموعه بزرگ ایران هیدرولیک مرکزی از محبوب ترین و معتبرترین مراکز بازرگانی و خرید و فروش لوازم یدکی لودر نیوهلند و دیگر ماشین آلات راهسازی و عمرانی در تمامی مدل ها و برندهای داخلی و خارجی در کشور است، که با بیش از بیست سال فعالیت مستمر در این عرصه توانسته با ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن کالا به همراه گارانتی اصالت کالا اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار بهترین مجموعه های فروشگاهی در این عرصه قرار بگیرد. متقاضیان خرید قطعات لودر نیوهلند با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند به راحتی قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()