لودر یک ماشین چند کاره است که در اغلب فعالیت های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند، این ماشین آلات پرکاربرد در بسیاری از برندهای مطرح و معتبری همچون کاترپیلار، کوماتسو، هیتاچی، لیبهر، دوسان و ... طراحی می شوند که  انواع قطعات لودر در هر کدام از آن ها برحسب نوع و سری ساخت آن ها تغییر می کند. پی ریزی، حفر کانال، برف روبی، تسطیح خاک، کندن جوی، حفر کانال و غیره از جمله کاربرد های این ماشین کوچک راهسازی است، که اغلب در پروژه هایی که فضای کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. فعالیت های عمرانی بی وقفه، کار زیاد و اصطحکاک بالای قطعات در این ماشین آلات رفته رفته شرایط خرابی و تعویض قطعات لودر را فراهم می کند، که امری بدیهی است و در تمامی برندهای معتبر و مطرح دنیا نیز به مرور قطعات پس از گذشت عمر مفیدشان نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند.

فروشگاه بزرگ ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام ترین و معتبرترین مجموعه های واردات و فروش قطعات لودر کوماتسو اصل در کشور می باشد، که تمامی قطعات خود را با مناسب ترین قیمت و به روش های حضوری و آنلاین در اختیار متقاضیان آن در سراسر کشور می گذارد.

انواع قطعات لودر

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد تمامی صنایع سازنده ماشین آلات راهسازی در تولید انواع لودرهای چرخ لاستیکی، خزنده و چرخ زنجیری نیز فعالیت می کنند، که بسته به نوع طراحی انواع قطعات لودر نیز در سیستم حرکتی و هیدرولیک آن ها نیز تغییر می کند. از دیگر ویژگی های این ماشین پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی و معماری می توان به تغییر قابلیت های آن با تعویض برخی از لوازم یدکی لودر با ملحقات مثل کانال کن، لوله بر، جرثقیل اشاره کرد. برای تهیه بهترین قطعات لودر لازم است که اطلاعات کافی در مورد لودرها داشته باشید و لوازم یدکی مورد نیاز خود را از برند های معتبر و فروشگاه های قابل اطمینان تهیه کنید در تهیه قطعات لودر از جمله مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد طول عمر بالا و کیفیت مناسب قطعات میباشد از این رو خرید قطعات لودر در تمامی برندهای داخلی و خارجی از فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی اطمینان لازم را در خصوص کیفیت و طول عمر بالای قطعات برای شما فراهم میکند.

فروش قطعات لودر با مناسب ترین قیمت

مجموعه مطرح و معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه فروش قطعات لودر هیوندا با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت کالا توانسته اعتبار و جایگاه ویژه ای در بین مشتریان لوازم یدکی ماشین آلات سنگین کسب نماید. ارسال سریع کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی تضمین کیفیت از جمله خدمات  اجرایی این نمایندگی معتبر است، که رضایت حداکثری متقاضیان خرید قطعات لودر را در تمامی برندهای داخلی و خارجی به همراه داشته است، و این افراد با ورود به سایت اینترنتی این مجموعه به راحتی می توانند قطعات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()