لرزه گیر نوعی از قطعات فولادی است که با هدف جلوگیری و کنترل میزان ارتعاشات بوجود آمده در داخل لوله های صنعتی ساخته شده است. با استفاده از مزایای این نوع قطعه به سهولت می توانند از افزایش اثرات انبساط، انقباظ و همچنین فشارهای داخل لوله ها جلوگیری کرد. به همین دلیل تکنسین ها هنگام نصب لوله و اتصالات، خرید لرزه گیر را نیز متناسب با ابعاد و جنس لوله ها انجام می دهند. در واقع استفاده از خرید لرزه گیر در پروژه های سنگین تأسیساتی بسیار کاربردی است و از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر آنکه بسیار مقرون به صرفه می باشد چون از میزان خسارات وارده به سیستم تأسیسات جلوگیری می کند.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ نیز با تلاش های روزافزونی که از ابتدای آغاز فعالیت حرفه ای خود داشته، توانسته در صنعت تأمین و فروش تجهیزات ابتدایی و کاربردی تأسیسات ساختمانی از قبیل لوله و اتصالات جوشی با برندهای معتبر به هموطنان خود خدمات رسانی کند.

انتخاب مناسب ترین نوع لرزه گیر

همانطور که گفته شد، تنوع کفپوش لرزه گیر بسیار است و این مسئله به تکنسین اجرای پروژه های تأسیساتی کمک می کند که بتواند مناسب ترین نوع لرزه گیر را متناسب با جنس و ابعاد لوله نصب کند.

لرزه گیر آکاردئونی و لرزه گیر لاستیکی دو دسته بندی اصلی لرزه گیر هستند که تولید و در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شوند. بنابراین هنگام خرید اتصالات جوشی و لوله ها، متناسب با جنس و سایز آنها سایز و جنس لرزه گیر را می توانید انتخاب و خریداری کنید.

هنگام خرید لرزه گیر باید فشار کاری آنها را در نظر داشته باشید که معمولاً انواع لرزه گیر بین 10 الی 16 بار اندازه گیری فشار صورت می گیرد که بتواند تحمل فشار ارتعاشات ایجاد شده در درون لوله و اتصالات جوشی را داشته باشند. خرید و فروش لرزه گیر با برندهای معتبر داخلی وخارجی عرضه می شوند و شما مشتریان گرامی می توانید متناسب با کیفیت قطعات، با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب، مناسب ترین لرزه گیر را برای سیستم تأسیساتی صنعتی و خانگی استفاده نمائید.

فروش انواع لرزه گیر باکیفیت و کاربرد آن

کاربرد لرزه گیر لاستیکی برای اتصالات فلنج به کار برده می شود ولی کاربرد لرزه گیر آکاردئونی به هر سه روش جوشی، فلنجی، و رزوه ای صورت می گیرد. با نصب لرزه گیر به سهولت می توان از آسیب دیدگی اتصالات جوشی جلوگیری نمود چون وجود ارتعاشات و همچنین فشارهای ناگهانی می تواند موجب باز شدن اتصالات جوشی لوله های سیستم تأسیسات شود و خسارت به سیستم وارد کند.

برای سفارش اینترنتی انواع لرزه گیر با برندهای معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ مراجعه کنید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات و پرسنل مجرب قادر به ارسال سریع سفارشات مشتریان در مدت زمان کوتاه و قیمت ارزان می باشد.

عوامل تعیین قیمت لرزه گیر

قیمت انواع لرزه گیر به جنس، نوع مواد تشکیل دهنده، برند، ظرفیت گرمایی، میزان تحمل فشار و ابعاد آن بستگی دارد. در واقع قیمت لرزه گیر لاستیکی ممکن است ارزان تر از لرزه گیر آکاردئونی باشد که البته بر اساس سایز و ابعاد نیز این محصولات دارای قیمت های متفاوتی هستند. از این رو می توانید پیش از خرید اتصالات جوشی و لرزه گیر ، به صورت اینترنتی لیست قیمت انواع لرزه گیر و اتصالات موجود در بازار را از طریق فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ دریافت کنید.

استفاده به موقع از قطعات لرزه گیر در سیستم تأسیساتی از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی بازدهی و توان خروجی لوله و اتصالات جوشی دارد.

با این تفاسیر متناسب با ابعاد لوله و اتصالات جوشی، انتخاب و خرید لرزه گیر صورت می گیرد. برای مشاهده و خرید انواع لرزه گیر و اتصالات جوشی می توانید از فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ دیدن فرمائید.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()