برش لیزر آلومینیوم به منظور ساخت تجهیزات و قطعات آلومینیومی ارائه داده می شود. در واقع شرکت هایی که در حوزۀ ساخت تجهیزات، دستگاه و ماشین آلات مختلف که دارای قطعات آلومینیومی برش خورده می باشند، می توانند از ویژگی های دستگاه برش لیزر آلومینیوم استفاده نمایند. آلیاژ آلومینیوم به دلیل سبک بودن، سطح صاف، انعطاف پذیری بالا و عدم زنگ زدگی در ساخت تجهیزات مختلف به کار برده می شود. به همین جهت  خدمات برش لیزر آلومینیوم در صنعت لازم و ضروری است.

برش لیزر نیک جزء یکی از پیشگامان و اولین شرکت های ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر فلزات است که توانسته در تهران فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز کند و امکانات لازم در خصوص ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم را نیز برای مشتریان فراهم کند.

مزایای کاربرد دستگاه برش لیزر آلومینیوم

کاربرد دستگاه برش لیزر آلومینیوم به تولید کننده اجازه می دهد که بتواند در تولید محصولات فولادی، تنوع بوجود آورد. همچنین استفاده از دستگاه های برش لیزر باعث تولید کالاهای یک شکل و زیبا را می دهد که تمام قسمت های برش خورده تمیز صورت می گیرد که این مسئله مرغوبیت کالا را نسبت به قبل بهبود می بخشد.

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های برش لیزر آلومینیوم پیشرفته و مدرن، به صنعت گران فرصتی می دهد که بتوانند حجم تولیدی مجموعۀ خود را ارتقاء ببخشند. همچنین نیاز به صرف هزینه های سنگین و استخدام نیروی زیاد نداشته باشند. در این صورت شرکت های کوچک و بزرگ که فضا و امکانات لازم در خصوص خرید دستگاه های برش لیزر ندارند، می توانند از خدمات شرکت ارائه دهندۀ سرویس برش لیزر فلزات استفاده نمایند.

برش لیزر نیک نیز توانسته از ابتدای فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، دستگاه های صنعتی برش لیزر پیشرفته ای را تأمین کند و بدین ترتیب خدمات برش لیزر آلومینیوم، خدمات برش لیزر برنج  و سایر آلیاژهای فلزی را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به مشتریان ارائه دهند.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()