نصب توری مرغی برای ایجاد محوطه ای با قابلیت نورگیر صورت می گیرد. با نصب توری مرغی برای پاسیو می توانید فضایی را ایجاد کنید که برای پرورش گل و گیاه و یا پرورش پرندگان مناسب باشد. در واقع بدین وسیله می توانید نور کافی به محیط رسانده و از طرفی محیط را به طور کامل بپوشانید. نصب توری مرغی نورگیر طی مراحل مشخصی صورت می گیرد که از سوی فرد اجرا کننده در نظر گرفته می شود.

گروه نماروز یکی از مجموعه هایی است که با تخصص هایی که کسب نموده و از تجهیزات کاربردی لازم برخوردار می باشد، امکانات لازم برای ارائه خدمات نصب انواع توری مرغی با طناب و بدون طناب را به متقاضیان دارد.

اجرای نصب توری مرغی با طناب

توری مرغی با جنس پلاستیکی و گالوانیزه تولید و عرضه می شوند. با توجه به محل نصب توری و هزینۀ آن می توانید مناسب ترین نوع توری مرغی را نصب کنید. در حال حاضر برخی از گروه های ساختمانی که خدمات کار در ارتفاع به مشتریان ارائه می دهند، می توانید درخواست نصب توری مرغی با طناب را داشته باشید. همانطور که می دانید طناب یکی از رایج ترین وسایلی است که در حوزۀ کار در ارتفاع مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی به تکنسین آزادی عمل بیشتری می دهد و راحت تر می توانند توری مرغی پاسیو را نصب کنند. برای انجام پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان به سایت این مرکز مراجعه کنید. 

قیمت نصب توری مرغی به ابعاد محل نصب توری و جنس آن بستگی دارد. همچنین میزان پیچیدگی اجرای نصب توری مرغی نیز تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ نصب توری مرغی پاسیو دارد. علاوه بر آنکه کار در ارتفاع دستمزد ویژۀ خود را شامل می شود.

برای کسب اطلاعات دقیق از نحوه و قیمت نصب انواع توری مرغی می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()