قیمت پارکت چوبی

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، چوب تنها ماده اصلی است که در تولید پارکت مورد استفاده قرار می گیرد، و در مجموعه های صنعتی تولید پارکت با استفاده از دستگاه های مختلف عملیات پرداخت کاری و فشرده سازی آن ها انجام می گیرد. قیمت پارکت چوبی با توجه به نوع چوب مصرفی، ابعاد و اندازه آن، میزان سختی و فشردگی، برند سازنده و کیفیت ساخت آن ها محاسبه و تعیین می شود، به عنوان مثال فروش پارکت کف که در تولید آن ها از چوب درختان سختی همچون گردو استفاده می شود، نسبت به دیگر پارکت ها به دلیل سختی و کیفیت بالای چوب از قیمت بالاتری برخوردار است. از چوب تمامی درختان نظیر گیلاس، راش، سپیدار، سرخس، زبان گنجشک، بامبو و غیره در تولید این کفپوش های طبیعی استفاده می شود، که هرکدام از آن ها از نظر مشخصات فیزیکی نظیر یافت، سختی و تعداد گره های چوب تفاوت های بسیار زیادی بایکدیگر دارند که این تفاوت ها در اصل مبنای تعیین قیمت پارکت چوبی می باشد.

راهنمای انتخاب کفپوش مناسب

پارکت ها از نظر بافت، رنگ، ضخامت، ابعاد، تعداد گره و سطح رویی، تنوع بسیار بالایی دارند، و متقاضیان این محصولات با توجه به بودجه و سبک و سیاق طراحی داخلی ساختمان خود، بدون کوچکترین محدودیتی می توانند از این کفپوش های چوبی شکیل و باکیفیت استفاده نمایند. خرید پارکت لمینت ضد آب را ارزان انجام دهید.

هماهنگی این محصولات از نظر بافت و رنگ با دیگر المان های چیدمان به عنوان مثال توجه به نوع روکش های دیواری و طرح های به کار رفته در آن ها و همین طور کیفیت و مقاومت فیزیکی پارکت در برابر آسیب های طبیعی از مهمترین پارامترهایی است، که به عنوان راهنمای انتخاب پارکت مناسب باید در نظر گرفت، تا به خوبی و با کمترین هزینه بتوان یک فضای بسیار شیک و مدرن را طراحی و دیزاین نمود.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()