کفپوش pvc از جنس نایلون و توسط یک فرد آمریکایی به نام والدو سیمون تولید شده است. کربن، هیدروژن و کلر از مهمترین مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ مادۀ pvc هستند که طی چرخۀ پلیمریزاسیون بوجود می آید. از کفپوش های پی وی سی با عنوان کفپوش وینیل یا همان پلی وینال کلوراید نیز شناخته می شود که از مشتقات نفتی به حساب می آیند. فروش کفپوش pvc از طریق سایت انجام می گیرد.

برای مشاهده و سفارش کفپوش pvc می توانید از فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا دیدن نموده و  بر اساس سلیقۀ شخصی و فضای دکوراسیون ساختمان و محل نصب کفپوش، این محصول را در ابعاد مورد نیاز به صورت اینترنتی و کاملاً تضمین شده سفارش دهید.

عوامل مهم در انتخاب کفپوش pvc

همانطور که می توانید هر کدام از کفپوش هایی که تولید می شوند، دارای یک سری نقاط قوت و ضعف هستند که متناسب با محل نصب این نوع کفپوش ها، می توانید مناسب ترین نوع کفپوش را با مقاومت بالا و قیمت ارزان خریداری کنید. خرید کفپوش pvc بهترین گزینه برای مکان های سر پوشیده می باشد چون مقاومت پایینی نسبت به تابش مستقیم نور آفتاب دارد.

در حالی که گزینۀ مناسبی برای مکان هایی است که نیاز به شستشوی فراوان دارد. به همین دلیل برخی از ساختمانی تجاری، اداری و مسکونی که در طول روز تعداد دفعات زیادی نظافت می شود، با خرید و نصب کفپوش پی وی سی با قیمت ارزان می توانید آسودگی خاطر برای نظافت راحت سطوح کفپوش محیط آشپزخانه و سایر اماکن داشته باشید.

قیمت خرید کفپوش مدل pvc طرح چوب به نسبت سایر کفپوش ها بسیار ارزان است و به سهولت بر روی سطوح مختلف نصب می شوند و از استحکام بالایی نسبت به سایش و ضربه برخوردار می باشد.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا چندین سال است که در عرصۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون کفپوش های pvc، پارکت، انواع دیوارپوش و غیره فعالیت می کند.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()