پرکینز یکی از معتبرترین و قدرتمندترین صنایع تولیدی انواع  موتورهای احتراقی و دیزلی در جهان می باشد، که در طول فعالیت های 88 ساله خود توانسته با عرضه انواع لوازم یدکی پرکینز به سراسر دنیا اعتماد و اعتبار بازارهای جهانی را از آن خود نمایند. کیفیت موتورهای این کمپانی به حدی بالاست که برخی معتقدند از مهمترین دلایل محبوبیت انواع ماشین آلات صنعتی و راهسازی کاترپیلار استفاده از موتورهای قدرتمند این برند انگلیسی در مدل های مختلف 450 تا 4000 می باشد که همراه با تمامی لوازم یدکی پرکینر در نمایندگی معتبری همچون فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی عرضه شده اند، قیمت لوازم یدکی پرکینز در این مجموعه ها به دلیل عرضه و فروش لوازم یدکی پرکینز بسیار مناسب تر از فروشگاه های متفرقه می باشد. توان و ظرفیت موتور، تعداد سیلندرها، نوع متریال و آلیاژهای مصرفی، سرعت موتور و بسیاری موارد دیگر نیز در تعیین قیمت لوازم یدکی پرکینز تاثیر مستقیمی دارند.

انواع لوازم یدکی پرکینز اصل

دسترسی به انواع لوازم یدکی پرکینز اصل از طریق نمایندگی های معتبر فروش لوازم یدکی لودر و این محصولات به راحتی و به صورت آنلاین و مستقیم امکان پذیر است، و با مراجعه به آن ها می توان در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی قطعات مصرفی موتور و دیگر قطعات و لوازم یدکی پرکینز را نظیر انواع سوپاپ، شاتون، یاتاقان،لرزش گیر، کانال هوا، درپوش راکر، پیستون و غیره با اطمینان از اصالت کالا خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروش لوازم یدکی پرکینز با ارزان ترین قیمت

فروشگاه بزرگ اینترنتی ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از بیست سال فعالیت مستمر در زمینه فروش لوازم یدکی پرکینز با ارزان ترین قیمت توانسته در این بازار اعتبار بسیار زیادی کسب نماید و در شمار اولین انتخاب های متقاضیان قطعات پرکینز قرار بگیرد. تمامی قطعات این موتور قدرتمند را در سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی به همراه تمامی خصوصیات فیزیکی آن ها می توان مشاهده کرد، و در صورت تمایل نسبت به خرید لوازم یدکی پرکینز از این مجموعه به همراه خدماتی از قبیل گارانتی اصالت کالا، ارسال فوری و مطمئن و قیمت مناسب بهره برد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()