استفاده از کاغذ دیواری برای تزئین و طراحی دیوارها از ترندترین دیزاین هایی است، که در دهه اخیر با استقبال بسیار بالایی همراه بوده است، و از مهمترین دلایل آن می توان به تنوع در رنگ و طرح، کیفیت بالای چاپ، ماندگاری، سهولت نصب، عدم آلودگی محیط و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. با استفاده از این محصولات کاغذی به راحتی می توان با کمترین هزینه بیشترین تغییر را در فضای داخلی ساختمان ها ایجاد کرد. قیمت انواع کاغذ دیواری از مهمترین دلایل محبوبیت این روکش های زیبای کاغذی در بین مشتریان می باشد که در مقابل دوام و ماندگاری آن ها بسیار ناچیز است، اما معمولا  کشور سازنده، هزینه های حمل و نقل، قابلیت شست و شو، سبک طراحی، نوع متریال مصرفی و غیره نیز در تعیین قیمت کاغذ دیواری بسیار موثرند.

کاربرد انواع کاغذ دیواری

در طراحی انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی از تکرار یک طرح مشخص در طول رول های استاندارد استفاده می شود، که این طرح ها برگرفته از یک الگوی خاص و منسجم هستند، که در دکوراسیون های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، که شامل  انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری سنتی و غیره می شوند، که از هرکدام از آن ها در دکوراسیون های مشابه  می توان استفاده کرد و یک خروجی بسیار ایده آل را گرفت. خرید کاغذ دیواری های حراجی را ارزان انجام دهید. 

از دیگر منسوجات کاغذی که برخی آن ها را زیر گروه انواع کاغذ دیواری می دانند می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ساده اشاره کرد، که در طرح ها و سبک های مختلف طراحی می شوند ، و از آن ها می توان به صورت ترکیبی با یکدیگر استفاده کرد. کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری پذیرایی و غیره  از جمله کاربرد انواع کاغذ دیواری های ترکیبی است، که در نقاط کانونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()