مبل راحتی به دلیل طراحی خاصی که دارد، با این عنوان نامگذاری شده است. مهمترین قسمت های مبل راحتی، دستۀ مبلمان، پشتی و نشیمنگاه مبلمان محسوب می شوند. امروزه اکثر افراد به دلیل راحتی که این نوع مبلمان دارند، این نوع مبلمان را خریداری می کنند. با  خرید مبل راحتی به سهولت می توان فضایی نرم و راحت برای خود و سایر اعضای خانواده و میهمانان ایجاد کرد.

متناسب با سبک دکوراسیون داخلی و سلیقۀ شخصی می توانید انواع مبل راحتی مدرن و کلاسیک را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب خریداری نمائید.

خرید مبل راحتی ال

یکی از سبک های طراحی مبل راحتی، مبلمان راحتی ال است که به شکل L طراحی و ساخته می شود. از این رو متناسب با فضای دکوراسیون سالن پذیرایی می توانید از مزایای مبل  راحتی ال استفاده نمائید. بدین وسیله می توانید از تمام فضای سالن و اتاق استفاده نمائید.

قیمت فروش مبل چستر به طرح مبلمان و همچنین نوع متریال به کار رفته بستگی دارد. معمولاً از پارچه های با کیفیت و با دوام برای ساخت مبل راحتی استفاده می کنند که استحکام بالایی در برابر سایش و تداوم داشته باشد. با استفاده از این نوع مبلمان افراد احساس راحتی بیشتری خواهند داشت و به همین دلیل خرید مبل راحتی به عنوان اولین گزینه در نظر گرفته می شود.

مبلمان راحتی به دلیل داشتن جلوه و ظاهری زیبا، شکیل و مجلل در محیط دکوراسیون سالن پذیرایی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به استقبال فراوان از مبل راحتی، طرح های متنوعی از این محصول را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. در ضمن امکان خرید اینترنتی مبل راحتی از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی چون فروشگاه اینترنتی دیجی چوب برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد.

 

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()