شماره سیم کاربرد گسترده ای دارد. در واقع با استفاده از شماره های سیم به راحتی می توان کابل و سیم های داخل اتاق برق را علامت گذاری نمود. بدین وسیله زمان تعمیر و نگهداری از تجهیزات سیم کشی،به سهولت بتوان نوع کاربرد سیم ها را شناسایی نمود.به همین منظور هنگام کابل کشی برق و شبکه و سیستم سیم کشی مخابرات نیاز به خرید شماره سیم و کاربرد آنها می باشد. بدین وسیله تکنسین ها به سهولت می توانند سیم های معیوب را شناسایی نموده و آنها را تعمیر کنند.

فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ در زمینۀ فروش انواع شماره سیم و تجهیزات سیم کشی برق و غیره در سراسر کشور فعالیت می کند. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید تجهیزات علامت گذاری کابل کشی هستند، می توانند به این فروشگاه مراجعه کنند.

خرید و فروش انواع شماره سیم

همانطور که می دانید خرید و فروش انواع شماره سیم مانند خرید شماره سیم شفاف جیب دار در سراسر دنیا صورت می گیرد. در واقع تولید و کاربرد شماره های سیم استاندارد است و کاربرد آن را می توان در سطوح مختلف مشاهده نمائید. از مهمترین ویژگی هایی که برای شماره های سیم می توان تعیین کرد، مسئله مقاومت بالای شماره سیم و شماره کابل نسبت به حرارت و گرما اشاره نمود. علاوه بر آنکه انعطاف پذیری بالایی نسبت به تغییر حالت داشته باشند. در نتیجه کاربرد گستردۀ شماره های سیم را می توان در باکس های برق و مخابرات مشاهده نمود. تولید شماره های سیم در رنگبندی های مختلف صورت می گیرد و هر کدام از آنها را می توان با استفاده از حروف و اعداد علامت گذاری نمود و بدین وسیله شناسایی کاربرد آنها ساده تر خواهد شد.

برای خرید و سفارش اینترنتی انواع شماره سیم می توانید با فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ تماس بگیرید.

 

فروشگاه آ اس آ مارکینگ

ایمیل : info@asamarking.com

خط مستقیم فروش: 88528627-021

تلفن همراه : 09056821525

"پیام رسان واتساپ فعال است "

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()