مراجعه به شعب نمایندگی و مراکز معتبر واردات و فروش آنلاین پارکت که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت آنلاین و بی واسطه در اختیار مشتریان خرید انواع پارکت چوبی و لمینت قرار می دهند، در شمار محبوب ترین و بهترین مراکز فروش پارکت قرار دارند.

فروش پارکت ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از خوشنام ترین و معتبرترین مراکز فروش پارکت ارزان قیمت و با کیفیت در برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد، که سالهاست محصولات خود را به روش های حضوری و آنلاین در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد و با ارائه خدماتی همچون گارانتی اصالت کالا و تحویل مطمئن و فوری محصولات خود توانسته اعتماد و رضایت مشتریانش را جلب نماید. متقاضیان خرید پارکت و لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند پس از مشاهده محصولات این مرکز در صورت تمایل  نسبت به سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمایند. برای اطلاع از فروش پوستر سقفی به سایت این مرکز مراجعه کنید. 

خرید و فروش آنلاین پارکت

با فراهم شدن بستر خرید و فروش آنلاین پارکت این امکان در اختیار تمامی مشتریان در سراسر کشور قرار گرفت که در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ها نسبت به خرید پارکت دلخواه خود از نمایندگی های معتبر فروش پارکت و یا مراکز معتبر واردات و پخش این محصولات اقدام نمایند. ارسال فوری و مطمئن سفارشات با ارزان ترین قیمت موجود در بازار به همراه گارانتی اصالت کالا از مهمترین مزایای خرید پارکت و پارکت لمینت از این مراکز می باشد. فروشگاه آنلاین گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از باسابقه ترین و مجرب ترین مراکز فروش پارکت و لمینت در انواع برندهای داخلی و خارجی معتبر و مطرح می باشد که با مراجعه به سایت اینترنتی آن می توان در میان تنوع بسیار بالایی از این کفپوش های چوبی بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و با تکمیل سفارش خرید پارکت، این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()