مزایای استفاده از نایلون حبابدار

استفاده از این نایلون ها در مقایسه با دیگر محصولات ضربه گیر مانند کارتن و یونولیت بسیار بیشتر است. بسته بندی و حمل و نقل ساده تر، جلوگیری از کثیف شدن محصول و خرابی آن، ضربه گیری مناسب با ضریب امنیتی بالا و عایق بودن آن ها در برابر صوت و حرارت از مهمترین مزایای استفاده از نایلون حبابدار برای تولید کنندگان می باشد. این نایلون ها تقربا برای تمامی کالاهای حساس و شکستنی در حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند و از برخی از کاربردهای خرید نایلون حبابدار می توان به بسته بندی محصولات چوبی، اثاث کشی، بسته بندی قطعات حساس الکترونیکی، بسته بندی شیشه و کریستال، بسته بندی های صنعتی و غیره اشاره کرد.

تقاضای خرید نایلون حبابدار یا بابل رپ با توجه موارد بسیار زیاد کاربرد و مزایای استفاده از آن ها در بازارهای کشور بسیار بالاست، که این امر سبب شده یک بازار رقابتی بسیار خوب با هدف افزایش کیفیت و مقاومت و همین طور کاهش قیمت ها برای مشتریان به وجود بیاید و  حداکثر رضایت مشتریان را بتوان جلب نمود. خرید نایلون شیرینگ را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

خرید نایلون حبابدار ارزان

نایلون حبابدار علاوه بر بسته بندی های صنعتی برای بسته بندی های متداول مانند اسباب کشی، پست کالا های شکننده و حساس و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، و متقاضیان خرید نایلون حبابدار ارزان به راحتی می توانند این محصولات را مراکز معتبر عرضه و فروش پلاستیک به صورت رولی یا فله ای خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند، البته امکان خرید نایلون حبابدار به صورت سفارشی هم وجود دارد، که قیمت آن براساس المان های بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود و معمولا قدری بالاتر از نوع آماده آن در بازار می باشد، که از مهمترین دلایل آن ها می توان به قالب ریزی های سفارشی، میزان متریال مصرفی و نوع طراحی و برش این نایلون های ضربه گیر اشاره کرد.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()