ویژگی های نایلون شیرینگ

 استفاده از نایلون شیرینگ یکی از مقرون به صرفه ترین، بادوام ترین، زیباترین و پرطرفدارترین روش های بسته بندی کالا است، که به خوبی جای خود را در این صنعت باز کرده و جایگزین روش های قدیمی شده است. از مهمترین ویژگی های نایلون شیرینگ می توان به شکل پذیری بسیار ساده با استفاده از دستگاه شیرینگ پک، تنوع رنگ بندی، قابلیت چاپ اطلاعات محصول بر روی آن، ایزوله کردن محصولات در برابر آسیب های حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. انواع نایلون شیرینگ به صورت های رولی، تونلی و کیلویی وارد بازار می شوند، و متقاضیان برحسب نیاز خود، نایلون مورد نظرشان را به میزان دلخواه تهیه می کنند. قرار دادن این نایلون ها در محیط های مسقف و خنک و قرار دان آن ها به صورت افقی از جمله روش های نگهداری نایلون شیرینگ در انبارهاست. مجموعه دریا پلاستیک از معتبرترین مجموعه های تولید کننده انواع نایلون های صنعتی است، که متقاضیان  خرید نایلون شیرینگ به راحتی می توانند سفارشات خود را به این مجموعه بسپارند و آن ها را با همان کیفیت مورد انتظار تحویل بگیرند.

فروش آنلاین نایلون شیرینگ با مناسب ترین قیمت

مجموعه تولیدی دریا پلاستیک از بزرگترین و مجهز ترین مراکز فروش نایلون شیرینگ با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازارهای داخلی است، که سفارشات تمامی مشتریان را در مدت زمان معین آماده کرده و با بهترین روش بسته بندی و تضمین کیفیت کالا به سراسر کشور ارسال می کند.

بنابراین متقاضیان خرید نایلون شیرینگ و خرید فیلم استرچ ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دریا پلاستیک به راحتی می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند، و محصولات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت بی واسطه و مستقیم درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()