کفی تخت بخش اصلی تخت خواب ها را تشکیل می دهند که در کیفیت تخت خواب موثر بوده و در واقع بدنه ی اصلی تخت ها را تشکیل می دهند. کفی های تخت معمولا بر روی تخت ها وجود دارد که باید هنگام خرید تخت ، به استاندارد بودن کفی دقت نمود ، همین طور برخی از افراد اقدام به خرید کفی تخت استاندارد می کنند و یا در زمان آسیب دیدگی در کفی تخت آن را تعویض می نمایند. فروشگاه ویستا کالا از فروشگاه های معتبر در بخش فروش کفی تخت تکنفره و دو نفره با استاندارد های لازم می باشد.

انواع کفی تخت

کفی تخت ها در انواع فلزی و چوبی از لحاظ جنس و در انواع تک نفره و دونفره از نظر کارایی و در انواع ساده و جکدار از نظر کاربرد می باشند. خرید هر نوع کفی نیاز به کسب اطلاعات کافی داشته و باید با دقت بالایی این وسیله انتخاب شود. بنابراین در خرید کفی تخت  باید ویژگی های کفی های تخت را در نظر داشته باشید.

کفی ها تخت ساده با قرار دادن در داخل تخت ثابت می ماند اما نوع کفی تخت جکدار کاربردی بوده و می توان به واسطه ی آن از فضای داخل تخت ، استفاده کرد. این نوع کفی ها برای مکان های کوچک ، کاربرد بسیار بالایی دارد و همانند انباری مناسبی برای افراد بوده که می توانند انواع لوازم را در داخل تخت قرار داده و دسترسی بسیار خوبی به لازم دارند و همچنین این فضا از نظر افراد پنهان است پس در صورت مرتب نبودن نیز با قرار گیری جک بر روی آن، قابل مشاهده نمی باشد. فروشگاه ویستا کالا از فروشگاه های بزرگ در بخش  فروش کفی تخت جکدار و ساده استاندارد در مدل های مختلف می باشد که محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب عرضه می کند. 

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()