فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند. شرایط فروش اقساطی نسبت به گذشته ساده تر شده است چون نیاز افراد به خرید اتومبیل بیش از پیش احساس می شود. در واقع افراد برای رسیدن به فعالیت های روزمرۀ داخل شهری و همچنین تفریحات خانوادگی تمایل به استفاده از اتومبیل دارند. بنابراین شرایط فروش اقساطی خودرو  به افرادی ارائه داده می شود که توانایی مالی برای خرید نقد ماشین را ندارند ولی به صورت اقساط می توانند به اتومبیل خود دست پیدا کنند.

شرکت مبین خودرو دارای مجوزهای لازم از سوی اتحادیۀ شرکت های خودروسازی است و دارای شماره ثبت و حق عضویت می باشد. بدین وسیله قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی در سراسر کشور خواهد بود.

فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت

در ابتدا که پیشنهاد فروش اقساطی خودرو به خریداران پیشنهاد داده شد، اختصاص به شرایط اقساط کوتاه مدت بود که فرد طی سه قسط موظف به پرداخت الباقی مبلغ اتومبیل بود. لیکن با افزایش قیمت این محصول، شرکت های خودروسازی برای بازگرداندن بازار خرید خودرو به حالت اولیه، شرایط فروش اقساطی بلند مدت خودرو را طی اقساط 12 الی 48 ماهه در نظر گرفتند. بدین ترتیب افرادی که جزء قشر کم درآمد بودند نیز توانستند با کمی مدیریت مالی و کاهش هزینه های مصرفی، با قیمت مناسب و شرایط بازپرداخت مناسب، اتومبیل خریداری کنند.

ارائه این خدمات تنها به یکی از شرکت های خودروسازی اختصاص ندارد، بلکه در حال حاضر شرایط فروش اقساطی برای محصولات گروه بهمن، شرایط فروش اقساطی سایپا ، ایران خودرو، تویوتا، فولکس واگن، کرمان موتورز، کیا، هیوندا و غیره فراهم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان شرکت مبین خودرو در تماس باشید و از این فرصت عالی برای خرید بهترین اتومبیل به صورت کاملاً تضمین شده و قانونی استفاده نمائید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()