شهر فرش، شهر کاشان است که مهد فرش های دستبافت است که از قدمت بالایی برخوردار می باشد. امرزوه افراد زیادی از شهر فرش ماشینی استقبال می کنند چون عرضه کنندۀ انواع فرش ماشینی کاشان، مشهد و غیره در اندازه و رنگبندی های مختلف می باشند. در واقع فرش ماشینی به دلیل تنوع طرح و متریال به کار رفته در بافت آنها و همچنین قیمت ارزان طرفداران زیادی دارد و حتی صادرات نیز می شود.

برای خرید انواع فرش ماشینی با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی کادو فرش را مشاهده نمائید. محصولات ارائه داده شده در این فروشگاه همچون  شهر فرش کاشان است که تنوع طرح را می توانید در میان محصولات کادو فرش مشاهده نمائید.

شهر فرش های با کیفیت

انواع شهر فرش با کیفیت، فرش های ماشینی متنوعی را شامل می شود که از الیاف مصنوعی و طبیعی با کیفیت در بافت آنها به کار برده شده است. فرش ماشینی دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشد که در فرش دستبافت مشاهده نمی شود. تنوع تراکم، طرح های اصیل ایرانی، تنوع رنگبندی و سایز از مهمترین ویژگی های محصولات شهر فرش های ماشینی است که امروزه به وفور می توان مشاهده نمود.

کاشان، مشهد، تبریز، یزد، کرمان و ... هر کدام شهر فرش اصیل ایرانی هستند که اصالت هنر فرش دستبافت و همچنین ماشینی است. به این ترتیب می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا انواع فرش ماشینی را با طرح های متنوع خریداری نمائید. هنگامی که قصد خرید فرش ماشینی در تنوع بالا و طرح های کلاسیک و مدرن را دارید، می توانید از مجموعۀ شهر فرش های ماشینی با نقش و نگارهای اصیل خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی کادو فرش از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ تأمین و فروش انواع فرش ماشینی با طرح های متنوع و قیمت ارزان در تهران فعالیت می کند.

 

 فروشگاه اینترنتی کادو فرش 

آدرس : تهران ، شهرری ، باقرشهر ، خیابان موسی بن جعفر ، جنب اداره پست پلاک 422
ایمیل :info@kadofarsh.com

تلفن تماس : 54686-021

فکس : 55206630-021

همراه :  1158353-0919

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()