لوازم یدکی لودر شامل انواع قطعات در طبقه بندی های مختلف است که هنگام خرید آنها، توجه به این نکته از اهمیت بالا برخوردار می باشد. لودر جزء یکی از ماشین آلات سنگین رایج برای امور ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی است که در سراسر جهان از مزایای این ماشین استفادۀ فراوانی می شود. خرید و فروش لوازم یدکی لودر نیز متناسب با حجم بالای عملکرد این ماشین برای بازار ملزوم است. ماشین لودر در اندازه و برندهای معتبر در سطح جهان ساخته شده است که همگام تأمین هر یک از انواع قطعات لودر، باید در نظر گرفته شود.

فروشگاه سرویس قطعه از دیگر فروشگاه های معتبر تأمین و پخش قطعات و لوازم یدکی لودر با برندهای معتبر در سطح بازار با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال در ایران می باشد.

فروش قطعات لودر

فروش انواع قطعات لودر کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندا، دوسان، هیتاچی و ... توسط فروشگاه و شرکت های معتبر در سراسر کشور عرضه می شوند. ماشین لودر را برای فعالیت های عمرانی سنگین استفاده می نمایند که در مقابل آن نیز از قطعات و لوازم یدکی مستحکم و مقاوم استفاده شده است که بتوانند فشار وارده را تحمل کنند، که در نتیجۀ آن بتوان عملیات خاکبرداری و حفاری زمین را با حجم اندک و زیاد انجام داد.

اگر راننده لودر توجهی به میزان فشار وارده به باکت لودر نداشته باشد، ممکن است برخی از قطعات لودر که درگیر هستند، تحت فشار سنگین قرار گرفته و دچار آسیب دیدگی شوند. بنابراین نیاز به خرید لوازم یدکی لودر مانند خرید لوازم یدکی لودر هیوندا باشد که بتوان آنها را جایگزین قطعات لودر آسیب دیده نمود. بدین وسیله بتوان عملکرد اولیۀ لودر را بازگرداند.

فروشگاه سرویس قطعه، چندین سال است که از فعالیت حرفه ای خود می گذرد و توانسته به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ قطعات و لوازم یدکی لودر با کیفیت اورجینال و تضمین شده در ایران به متقاضیان خدمت رسانی می کند.

 فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()