نکات مهم در مورد لاستیک

حتما از لاستیکی برای خودروی خود استفاده کنید که دارای استاندارد SWR  میباشد، در هنگام انتخاب تایر به نوع خودرو، سرعت ، سطح جاده، شرایط محیط و میزان دما دقت کنید. باد لاستیک خود را حداکثر ماهی یک بار کنترل نمایید. بهتر است تمام تایرهای خودرو از یک شرکت خریداری شده باشند و مشخصات یکسان داشته باشند، هرگز لاستیک های رادیال و بایاس پلای را به طور همزمان روی یک خودرو استفاده نکنید. در هنگام کنترل فشار باد لاستیک ها باید سرد باشند و در مواردی که تایرها گرم بودند از خالی کردن باد اضافی بپرهیزید. برای خرید لاستیک به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید.

خرید لاستیک ارزان

افراد در خرید لاستیک مورد نیاز خود معیار هایی را در نظر میگیرند، یکی از این معیار ها قیمت مناسب و ارزان میباشد اما از آنجا که تایر یکی از قطعات مهم خودرو است و نا مرغوب بودن آن میتواند خطر جانی نیز به همراه داشته باشد میتوان گفت توجه به کیفیت لاستیک باید در درجه اول و معیار اصلی خریداران قرار گیرد، در هنگام خرید تایر به مشخصات درج شده بر روی دیواره آن دقت نمایید یکی از این مشخصات درج شده تاریخ تولید لاستیک میباشد که از اهمیت به سزایی برخوردارست و گاهی اوقات سود جویان انواع تایرهای تاریخ گذشته را به قیمت ارزان تر به افراد میفروشند که علاوه بر هزینه مالی ممکن است هزینه جانی را نیز برای افراد به همراه داشته باشد. فروشگاه چرخ و یدک دارای چندین سال فعالیت در زمینه تامین و فروش انواع لاستیک به صورت تضمین شده میباشد. برای اطلاع از خدمات نصب و بالانس سیار به سایت این مرکز مراجعه کنید.

افراد میتوانند انواع لاستیک های سواری و همچنین تایر کویر و تایر بارز و لاستیک دولتی  را از این فروشگاه تهیه نمایند ، لاستیک دولتی براساس نرخ دولتی عرضه میشود و بدیهی است خرید تایر دولتی ارزان تر از لاستیک های آزاد میباشد، بنابراین افرادی که به دنبال خرید تایرهایی با قیمت پایین می باشند میتوانند از مزایای فروش لاستیک دولتی بهره ببرند.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()