فروش اقساطی خودرو از دیگر روش های خرید خودرو است که افراد از این فرصت برای خرید خودرو مورد علاقه استفاده می کنند. با توجه به رونق مصرف خودرو، خرید و فروش خودرو در مدل و برندهای معتبر داخلی و خارجی در سطح کشور می توان مشاهده نمود. به این ترتیب شرکت های عرضه کنندۀ خودرو تلاش کردند که فروش اقساطی خودرو با شرایط راحت تر در دسترس متقاضیان قرار گرفته شود. از این رو فروش اقساطی انواع خودرو با شرایط تحویل فوری خودرو به متقاضیان ارائه داده می شود.

فروش اقساطی خودرو صفر

شرایط فروش اقساطی خودرو  متناسب با مجموعه های مختلف به خودروهای صفر و یا دست دوم اختصاص داده می شود که اکثر افراد از شرایط خرید اقساطی خودروی صفر با قیمت مناسب بیش از پیش استقبال می کنند. به این ترتیب می توانید با قیمت مناسب خودرو را خریداری نموده و شرایط ایده آلی که در اختیارتان قرار داده شده است، کمال استفاده را نمائید.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی متناسب با مدل و برند خودرو ساده تر شده است و امکان خرید اقساطی خودرو با شرایط پرداخت اقساطی بلند مدت را برای مشتریان بوجود آورده اند. بنابراین افرادی که سطح مالی متوسط دارند، می توانند شرایط پرداخت اقساط بلند مدت را انتخاب نمایند. بدین وسیله تحت فشار مالی بیش از حد توان خود قرار نخواهند گرفت.

با توجه به تعدد شرکت های ارائه دهندۀ خدمات فروش اقساطی خودرو، پیش از خرید خودرو به طور دقیق تمامی مفاد قرارداد را مطالعه نمائید و پس از بررسی دقیق، مناسب ترین شرایط بازپرداخت اقساطی خودرو را انتخاب کنید.

سایا خودرو در زمینۀ خرید و فروش خوردو صفر مانند خرید و فروش اقساطی کرمان موتور به صورت نقد و اقساط فعالیت می کند و متناسب اقشار مختلف جامعه، شرایط مناسبی را برای فروش خودروهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب فراهم کرده است.

  

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()