قیمت خرید لاستیک

برند و کشور سازنده، اندازه رینگ و چهنای لاستیک، کیفیت تولید، فصلی و یا چهار فصل بودن، میزان چسبندگی، نوع تایر و بسیاری موارد دیگر را می توان از مهمترین عامل های تعیین قیمت لاستیک دانست که از سوی کمپانی های سازنده تعیین می شود. قیمت  خرید انواع لاستیک تحت تاثیر عامل های بسیاری رفته رفته افزایش پیدا کرد، بطوریکه بسیاری از خریداران تایر را با مشکلات بسیاری مواجه نمود، و همچنین بازار خرید لاستیک را در برندهای خارجی که بالطبع از قیمت گران تری برخوردارند، از رونق انداخت. موارد فوق سبب جلب توجه مصرف کنندگان به تایرهای داخلی شد که با کیفیتی مشابه با برندهای خارجی تولید می شوند، اما قیمت فروش لاستیک در آن ها به دلیل استفاده از منابع داخلی و عدم هزینه های حمل و نقل و گمرک بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از تایرهای خارجی می باشد.

ویژگی های لاستیک مناسب

داشتن عاج های زیبا و مقاوم در برابر ساییدگی، نرمی و چسبندگی بسیار بالا، تیوپلس بودن و قیمت مناسب از مهمترین ویژگی های لاستیک مناسب است. تمامی کمپانی های لاستیک سازی با حک کردن اطلاعات تولیدی در مورد نوع تایر و مشخصات فنی آن بر روی لاستیک ها، تا حدود بسیار زیادی به متقاضیان خرید لاستیک در انتخاب هایشان کمک می کنند. خرید لاستیک نکسن را ارزان انجام دهید. 

این اطلاعات شامل نوع لاستیک، تاریخ تولید و انقضاء، حداکثر سرعت، حداقل بار مجاز، فصلی یا چهار فصل بودن، اندازه سایز و رینگ و غیره می شود، که متقاضیان خرید لاستیک از آن به عنوان یک راهنمای جامع در انتخاب هایشان استفاده می کنند. فروشگاه چرخ و یدک از معتبرترین مراکز فروش تایر با تعرفه های دولتی می باشد، که این امکان را برای متقاضیان خرید لاستیک فراهم کرده تا با مشخص کردن نوع، برند، سال تولید و مدل خودروی خود، لیست انتخاب های پیش روی خود را مشاهده کرده و تایر مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()