کاغذ دیواری از جمله منسوجات کاغذی پرکاربرد در کوراسیون داخلی است که با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوارهای داخلی ساختمان نصب می شود، البته امروزه انواع کاغذ دیواری پشت چسب دار هم وارد بازار شده اند، اما در این میان بازار انواع کاغذ دیواری ساده همواره پرطرفدارتر و پررونق تر از انواع کاغذ دیواری جدید چسب دار در مدل های مختلف می باشد. از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری مناسب می توان به ضد حساسیت بودن، عدم جذب دوده و آلودگی، مقاومت در برابر تابش آفتاب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که با افزایش ویژگی های کیفیتی و دوام آن ها، قیمت فروش کاغذ دیواری نیز افزایش میابد.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت خرید کاغذ دیواری مانند خرید کاغذ دیواری های حراجی در تمامی مدل ها و برندهای داخلی و خارجی به صورت متری محاسبه و تعیین می شود، این دیوارپوش های جذاب کاغذی را می توان در رول های 10 متری و به تعداد مورد نظر از نمایندگی ها و مراکز معتبر خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. نوع کاغذ دیواری، مقاومت فیزیکی، کیفیت تولید، برند سازنده و سبک طراحی از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت کاغذ دیواری است.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب

با توجه به برخی نکات در زمینه دیزاین و طراحی داخلی ساختمان مانند رنگ شناسی فضا، سبک طراحی، اثاثیه، نوع فضا، هدف از طراحی داخلی  و غیره که از آن ها به عنوان اصول یا راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب یاد می شود، می توان یک فضای بسیار  حرفه ای، جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشت. کاغذ دیواری در واقع یک اثر هنری با خطوط و نقاشی های ظریف یا سه بعدی می باشد، که در طراحی و الگو برداری از آن ها از سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده شده است، برای مثال می توان به انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی و غیره اشاره کرد، که با استفاده از آن ها می توان دکوراسیون داخلی ساختمان را تکمیل نمود و با کمترین هزینه، دکوراسیون داخلی ساختمان را تغییر داد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()