اسید کلریدریک یا همان جوهر گوگرد از جمله پرکاربردترین مواد شیمیایی اسیدی است که به منظور مصارف صنعتی و آزمایشگاهی به کار برده می شود. از این رو خرید اسید کلریدریک با درصد خلوص 33 الی 37درصد را توسط مراکز عرضه کنندۀ مواد شیمیایی اسیدی می باشیم. پیش از خرید اسید کلریدریک باید نوع کاربری خود را مشخص نمائید تا متناسب با آن اسید با درصد خلوص مناسب را خریداری نمائید که کارایی مفید داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید اسید کلریدریک می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی تماس بگیرید.

فروش اسید کلریدریک صنعتی و آزمایشگاهی

کلریدریک اسید جزء اسیدهای قوی است که به صورت محلول بی رنگ و شفاف است که دارای بوی تند و زننده ای می باشد. از این رو تنفس آن می تواند تنگی نفس را برای فرد به دنبال داشته باشد. بنابراین افراد پیش از خرید و استفاده از اسید کلریدریک باید تجهیزات ایمنی چون دستکش ایمنی، محافظ صورت، عینک ایمنی و لباس کار مخصوص را در اختیار داشته باشند. رعایت نکات ایمنی لازمۀ استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی است.

کاربرد عمدۀ کلریدریک اسید 30 الی 33 درصد صنعتی برای امور قطعه شویی فلزات است. با توجه به ماهیت خورندگی که اسید کلریدریک یا همان جوهر گوگرد دارد، برای مصارف نظافت و شستشوی قطعات فولادی بزرگ و کوچک به کار برده می شود و به راحتی می توان سطوح چرب و روغنی دستگاه های صنعتی و پالایشگاه های نفت و گاز را نظافت نمود. فروش اسید فسفریک با بهترین کیفیت و قیمت در سایت انجام می شود.

با توجه به بسته بندی گالنی، بشکه ای، تانکر و تناژ آزاد، امکان خرید اسید کلریدریک با قیمت ارزان برای متقاضیان صنعتی و آزمایشگاهی فراهم می باشد.

اگر تمایل به خرید آنلاین محلول اسید کلریدریک را دارید، می توانید با فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی ارتباط برقرار کنید و متناسب با نیاز، مناسب ترین بسته بندی را برای خرید انتخاب نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()