آب مقطر کاربرد آزمایشگاهی، بیمارستانی و صنعتی دارد. در واقع هدف از تولید آب مقطر، آب فاقد ناخالصی است که بتوان از مزایای آن در جهت جلوگیری از رسوب بستن قسمت های مختلف جریان آب در داخل دستگاه ها بهره برد. همچنین خرید آب مقطر برای مصارف بیمارستانی نیز صورت می گیرد. آب مقطر را در بسته بندی های 5، 20 و هزار لیتری توسط فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی می توان خریداری نمود. لازم به ذکر است که امکان سفارش آنلاین آب مقطر وجود دارد.

خرید آب مقطر

امروزه خرید آب مقطر نسبت به گذشته رونق یافته است چون ویژگی های آب مقطر بسیار است و این مسئله تأثیر مثبت بر روی افزایش طول عمر، عملکرد و نتایج به دست آمده از دستگاه های صنعتی و آزمایشگاهی دارد. همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ آب مقطر برای جلوگیری از رسوب بستن قسمت های مختلف دستگاه می باشد. اسیدیته آب مقطر خنثی شده حدود 7 است. ضمن آنکه فاقد املاح و ناخالصی است و در نتیجه باعث کاهش میزان دمای جوش آب می شود.برای خرید آب ژاول  به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به اینکه در تولید آب مقطر هیچگونه مواد معدنی به کار برده نمی شود و از بین برده می شوند، به هیچ عنوان جنبۀ آشامیدنی ندارد چون باعث سوء تغذیه می شود. البته آب مقطر دارای ماهیت خورندگی اندک است که پایین تر از آب معمولی است و به این ترتیب باعث رسوب نمی شود و این مسئله افراد را ترغیب به خرید و مصرف آب مقطر نموده اند. لذا به دلیل عدم استفاده از املاح معدنی و یونی در داخل آب مقطر، این نوع مایع به میزان اندکی خواص رسانایی الکتریکی دارد.

با این تفاسیر تولید و فروش آب مقطر را توسط فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی با قیمت ارزان، کیفیت بالا و بسته بندی های مقرون به صرفه در سراسر کشور شاهد می باشیم.

 

 فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()