روش های اجرای کفپوش بتنی

در مجموعه پارس الیس در میان روش های اجرای کفپوش بتنی، اجرای بتن به روش مکانیزه، بتن الیافی و همچنین کفپوش بتن سخت رنگی از اهمیت بالایی برخوردار است. تراز بندی محیط یکی از مهمترین مواردی می باشد که در هنگام اجرای کفپوش بتنی باید مورد توجه قرار گیرد، دستگاه های مجیک و تراز لیزری، بتن فراورده شده را به صورت کاملا یکنواخت و با حداقل میزان تلورانس بر روی سطوح پهن می کنند و سپس به مدت ۱۰ ساعت با دستگاه ماله پروانه بر روی آن پرداخت انجام میگیرد این نحوه اجرا امکان جدا شدن دانه بندی بتن از یک دیگر را به صفر میرساند و در نهایت باعث افزایش ۵ برابری مقاومت بتن و تراکم بالای آن میشود.

شرکت پارس الیس تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به هدف خود که پاسخگویی عالی و رفع نیاز متقاضیان به بهترین نحو ممکن است دست یابد و در این راه با بهره گیری از بروز ترین دست آورد های روز دنیا، ماهر ترین مهندسین و گروه های اجرایی دوره دیده و مجهزترین ماشین آلات اجرایی با ارائه محصولات مرغوب توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.شرکت فنی و مهندسی پارس الیس پاسخگوی انواع نیاز مشتریان به کفپوش های بتنی به بهترین شکل ممکن میباشد.برای اطلاع از انواع کفپوش پارکینگ به سایت مراجعه کنید.

خدمات اجرای کفپوش بتنی با ارزان ترین قیمت

شرکت پارس الیس با داشتن چند سال تجربه درخشان  در زمینه اجرای کفپوش از جمله کفپوش بتنی و همچنین با داشتن نیروهای دوره دیده و مجرب مفتخر به ارائه خدمات اجرای کفپوش بتنی با قیمت ارزان و کیفیت عالی  در سراسر ایران به تمامی مهندسین و مدیران و کارفرمایان می باشد. شرکت پارس الیس به عنوان یک پیمانکار کف سازی صنعتی تمام تلاش خود را به کار میگیرد که بهترین خدمات را در زمینه اجرای کفپوش بتنی با بالاترین سرعت در اختیار متقاضیان قرار دهد.

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()