جوشکاری در ارتفاع نیاز به دقت بیشتر و رعایت اصول ایمنی بسیار دارد. بنابراین افرادی که دوره های جوشکاری را گذرانده و نسبت به چگونگی اجرای کار در ارتفاع آشنا هستند، می توانند از عهدۀ چنین کارهایی برآیند. عملیات جوشکاری به روش های مختلفی چون جوش مقاومتی، قوسی و لیزر صورت می گیرد. به همین جهت در این مقاله قصد داریم به برخی از نکات در زمان انجام جوشکاری در ارتفاع بپردازیم که توسط برخی از گروه های ساختمانی معتبر و خبره به مشتریان ارائه داده می شود.

گروه نماروز نیز در کنار فعالیت های کار در ارتفاع، قادر به ارائه خدمات جوشکاری در ارتفاع با بهره گیری از جوشکاران متخصص و فنی می باشد. از این رو اگر نیاز به فعالیت های جوشکاری برای نصب تجهیزات تبلیغاتی در نمای ساختمان و کارهایی از این قبل را دارید، می توانید از تجربیان این گروه ساختمانی بهره گیرید.

روش های جوشکاری در ارتفاع

برای اجرای جوشکاری در ارتفاع نیز از یک سری تجهیزات ایمنی و وسایل کار در ارتفاع باید استفاده شود که امکان عملیات جوشکاری را برای فرد مهیا سازد. استفاده از طناب، بالابر، کلایمر و همچنین داربست گزینه هایی هستند که جوشکار می تواند از آنها برای انجام جوشکاری در ارتفاع استفاده نمایند.

البته انتخاب هر کدام از این روش ها بستگی به طراحی نما و حجم عملیات جوشکاری دارد. به این ترتیب تکنسین اجرای جوشکاری در ارتفاع با طناب و سایر تجهیزات کار در ارتفاع می تواند با سرعت عمل و ظرافت بالایی کار جوشکاری خود را انجام دهد. برای اطلاع از نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

قیمت جوشکاری در ارتفاع نیز به میزان کار جوشکاری و کیفیت آن بستگی دارد. بنابراین پیش از درخواست جوشکاری در ارتفاع از هزینۀ تقریبی و یا کامل آن مطلع گردید.

برای اجرای هر گونه خدمات جوشکاری در ارتفاع با رعایت نکات ایمنی می توانید با گروه نماروز در تماس باشید.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()