آب بندی نمای ساختمان از رایج ترین خدماتی است که در حوزۀ کار در ارتفاع به مالکین ساختمان های بلند ارائه داده می شود. همانطور که می دانید اجرای آب بندی نمای ساختمان به منظور برطرف نمودن ترک خوردگی ها و شیارهای بوجود آمده در نماهای مختلف ساختمان ارائه داده می شود. دلایل زیادی وجود دارد که امکان نفوذ رطوبت و گرد و خاک به ساختمان را بوجود آورد. بنابراین ارائه سرویس خدمات آب بندی نمای ساختمان جزء یکی از وظایف کاری گروه نماروز محسوب می شود.

آب بندی نمای ساختمان با متریال با کیفیت

با توجه به اینکه برای ساخت نمای ساختمان از مصالح ساختمانی مختلف استفاده می شود. بنابراین برای مرتفع نمودن ایرادات ترک خوردگی و آب بندی نمای ساختمان از مواد مختلفی چون چسب های آکرلیک، سیلیکونی، پلی یورتان، آکواریوم و همچنین مصالح ساختمان بتن استفاده می شود. البته همانطور که گفته شد، انتخاب نوع متریال به نوع مصالح ساختمانی به کار رفته در نمای ساختمان بستگی دارد.برای انجام آب بندی نمای ساختمان در شرق تهران به سایت مراجعه کنید.

از این رو زمان و قیمت آب بندی نمای ساختمان را می توان مشخص نمود. با توجه به این که خدمات اجرای آب بندی نمای ساختمان جزء مشاغل سخت و کار در ارتفاع محسوب می شود. از این رو پیشنهاد می کنیم از مراکز حرفه ای برای اجرای چنین کارهایی بخواهید که تجربۀ کافی در این زمینه فعالیت داشته و بتواند متناسب با نمای ساختمان، بهترین راهکار را برای انجام آب بندی نمای سنگ، آجر، سیمان، نمای کامپوزیت و یا شیشه استفاده نمایند که از ماندگاری و کیفیت بالا برخوردار باشد. البته در عین حال قیمت اجرای آب بندی نمای ساختمان ارزان صورت گیرد.

گروه نماروز پیش از اجرای آب بندی نمای ساختمان ، وضعیت کامل نمای ساختمان را مورد بررسی دقیق قرار می دهد و سپس متناسب با جنس مصالح ساختمانی و سطح ترک خوردگی و آسیب نمای ساختمان، تلاش می کند که بهترین روش را با نازل ترین قیمت انجام دهد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()