بیل مکانیکی ماشینی است که برای عملیات خاکبرداری مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم یدکی بیل مکانیکی در این ماشین بسیار مهم هستند . یکی از مهم ترین بخش های بیل مکانیکی، موتور آن است. موتور قطعه ای بسیار بااهمیت در این ماشین است که از نوع دیزلی است بنابراین دارای قدرت بسیار زیادی است.  سوخت بیل مکانیکی گازوئیل است. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق لینک اقدام نمایید.

در واقع قطعات اصلی بیل مکانیکی شامل کابین ، چرخ ها و بازو ها است که در مشاهده ی این وسیله به چشم می خورد اما بیل مکانیکی از قطعات بسیاری متعددی تشکی شده است که هر یک از اهمیت بالایی برخورار است. هر یک از قطعات بیل مکانیکی دارای وظیفه ی خاصی می باشند که برای کارکرد درست آن ها باید حتما از نوع باکیفیتی استفاده شود.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باید از فروشگاهی انجام شود که مورد اطمینان باشد و تخصص کافی برای ارائه ی محصولات باکیفیت ا داشته باشد. فروشگاه سرویس قطعه از فروشندگان معتبر انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی در کشورمان است. این مکز انواع لوازم را با کیفیت های بالایی به مشتریان خود عرضه می کند . زمانی که یکی از قطعات بیل مکانیکی خراب شود،برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو به سایت مراجعه نمایید.

این ماشین کارایی خود را از دست می دهد و باید آن قطعه تهیه شود و تعویض صورت گیرد بنابراین مصرف کنندگان این ماشین ، خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی را در دوره های مختلف انجام می دهند اما اگر از قطعات خوب و عالی استفاده شود نیاز کمتری به قطعه پیدا خواهید کرد. نمایندگی ها و فروشگاه ها انواع این قطعات را به فروش می رسانند. 

 فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()