مدل آذیموس: این مدل اسکی فضایی از تولیدات کشور تایوان می باشد که تحمل وزن را تا ۱۸۰ کیلوگرم دارد و برای تمام اعضای خانواده قابل استفاده است. مدت گارانتی که این کمپانی برای تولیدات خود در نظر گرفته ۱۵ ماه می باشد. در زیر این مدل اسکی فضایی چرخ های تعبیر شده که به راحتی می توان دستگاه را در منزل جابجا نمود. همچنین این دستگاه دارای نمایشگر ال ای دی برای نمایش مسافت طی شده، ضربان قلب، مدت زمان استفاده از دستگاه و....می باشد. دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه و همینطور حداکثر وزنی که این دستگاه برای کاربران می تواند تحمل نماید سبب شده که از این مدل اسکی فضایی به توان در محیط خانه و هم برای باشگاه خریداری نمود. این دستگاه دارای ۱۲ برنامه از پیش تعیین شده می باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از این برنامه ها به ورزش های تمرینی بپردازد و همچنین این اسکی فضایی خانگی قابلیت انجام دادن برنامه های تمرینی جدید را نیز دارد. برای خرید اسکی فضایی خانگی به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید. 

مدل جی کی اکسر: مدل اسکی فضایی از تولیدات کشور تایوان می باشد که تحمل وزن کاربران تا ۱۶۰ کیلوگرم را دارد. این مدل اسکی فضایی دارای ۶ برنامه تمرینی از پیش تعیین شده باشد که توسط کمپانی برنامه ریزی شده و بر روی دستگاه نصب گردیده است.برای خرید اسکی فضایی  به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

از مزیت های مهم این مدل اسکی فضایی خانگی می توان به پدال های بزرگ و ضد لغزش اشاره نمود. عموماً از بین مدل‌های مختلف اسکی فضایی خانگی این مدل طرفداران خاصی دارد چون علاوه بر مزیت ها و کیفیت بالا، دستگاه دارای زیبایی خاصی نیز می باشد. در زیر این مدل اسکی فضایی نیز چرخ های تعبیه شده که بتوان به آسانی آن را جابجا نمود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()